nedelja, 3. april 2016

Socialna država? Ne bi rekla! Zdaj se spavljamo že na otroke?

Olja dragi blogerji vem, dolgo me ni bilo a,  saj veste čas je sveta vladar in jaz sem v teh mesecih od kar na blogu nisem bila dejavna, našla komaj kaj časa za spanje kaj šele za kaj drugega ampak pač je, saj veste kako pravijo kar se mora ni težko.
Tema današnjega bloga bo zelo odmevna zgodba, ki te dni razburja skoraj vso Slovenijo in sicer zgodbao starih starših,ki so jima odvzeli vnučka.
Mar niso otroci naše bogastvo? Mar ni res, da zanje želimo  le najboljše? No v tem primru pa se je dokazalo,da naša država premore tudi nekaj ne človeških ljudi in ljudi, ki imajo milo rečemo namesto srca kamen.
To je po mojem mnenju nezaslišano in nezakonito! Mar za dečka ni dovolj velika travma  izguba mame? Sta res morala izgubiti še stara starša?Dečkoma se godi velika krvica! In potem ima gospa direktorica centra za socialno delo Slovenj Gradec obraz reči da gre za dobrobit otrok in ju brez pojasnil iz vrtca in varnega zavetja doma odpelje v rejništvo. No edino pojasnilo, ki ga je podala  je, da sta stara starša prestara za vzgojo. Pa kaj še, no res je, da ne poznam ozadja zgodbe ampak to ni noben razlog prosim vas lepo no!??
Naj bi nekdo pojasni zakaj so v primeru, da menijo da sta skrbnika res prestara, da bi skrbela za otroka dvignili starostno mejo do kdaj bomo bomo morali delati, če pa itak nismo in ne bomo sposobni, mislim, če nismo pri 60-ih sposobni skrbeti za otroke a delali bomo pa lako do 67?Sramota res!
Na ušesa mi je prišlo celo, da je eden od vnučkov otrok s posebnimi potrebami in potrebuje posebno nego, ki zahteva veliko časa in pa znanja. Mogoče bo za ta dva dečka v rejniški družini lepo poskbleno a vseeno se mi zdi pomembno, da dečka po tako veliki travmi kot je izguba mame odraščata v znanem mirnem okolju, in brez dodatnih travm. Kako je lahko gospa to sploh naredila? Mar res nima srca? Mar ji je res vseeno? No, če je je njej meni definitivno ni in sem zato tudi napisala ta blog. Podpišimo peticijo! Kajti ZA OTROKE GRE!


Ni komentarjev:

Objavite komentar

Lanin prijatelj/ica sem rad/a ker?

olja blogerji moji :) kako ste? Za današnji post se nekaj prijateljev vprašala zakaj so radi moji prijatelji in katero mojo lasnost najbolj ...