torek, 17. april 2018

PRESENEČENJE- intervju s Sašo Zamernik žensko z neverjetno energijo, angelskim glasom in občutkom za otroke

Olja blogerji moji ;) vedno se si po poklicu želela postati novinarka, ker me je vedno veselilo pisanje in vse kar je povezano z besedo, a ker me je kariena pot odnesla malo po svoje sem se pisanja lotila ljubiteljsko. Sem zelo firbna oseba in vedno sem si želela delati intervjuje sem se tokrat odločila, da vam na svojem blogu ponudim nekaj drugačnega in za vas naredim intervju z osebo, ki me s svojim glasom navdihuje :D  Hkrati pa je to darilo za vse vas, ki me tako pridno berete, da se moj blog v teh dneh počasi že bliža 12.000 ogledom. Hvala vam!


pogovarjala  sem se s štajerko Sašo Zamernik . Lepotičko , ki jo prepoznamo po njenem čudovitem angelskem glasu. Verjamem pa, da nad njenim glasom ni navdušena samo publika pod odrom, ko nastopa z Gorenjskim  kvintetom , ampak tudi otroci, na katere popazi med službo. Pa jo spoznajmo!


1.       Pozdravljena  Saša . V treh stavkih se nam predstavi, kdo je Saša ?


  Huh.. Saša je na videz zelo energična, še posebno na odru, vendar hkrati zelo mirna oseba. Zelo empatična, čustvena, odločna, zelo ljubezniva in delovna.


2.      Vemo, da imaš sestro. Kakšno je bilo tvoje otroštvo? Si si kdaj želela brata? Kakšen odnos imaš s sestro?



Moje otroštvo je bilo zelo umirjeno, sproščeno in lepo. S starši smo vsako leto hodili na morje, na različne izlete.. Skupaj smo se kot družina zelo zabavali in razumeli. Na otroštvo imam same lepe spomine. Je pa res, da je bila moja mami malo bolj stroga kot ati  ;)Tako bi lahko rekla: Moja sestra je imela malo več zaledja pri mamici, jaz pa pri atiju.  ;) Nikoli nisem razmišljala o tem, da bi imela brata. Imam sestro in to mi je dovolj. S sestro imava lep odnos. Se razumeva, včasih pride tudi do kakšnih nasprotnih mnenj in potem to privede tudi do nesoglasij. Tako pač je. Moja sestra je navajena živeti malce drugačno življenje kot jaz, zato včasih ne razume mojega. Imava se radi in vedno ji bom stala ob strani, pa naj se zgodi karkoli. Verjamem tudi, da če bi imela intervju ona, bi odgovorila isto.



3.       Kdo je tisti glavni krivec za tvojo izjemno ljubezen do petja?


Krivca dejansko ni. Za petje sem se navdušila sama. Naj povem, da v moji družini ni nobenega, ki bi imel sploh posluh. :) Edino moja krstna botra rada pojeta. Sicer imata posluh, vendar se nobeden od njiju ni nikoli posvečal petju. Tako da.. Včasih se nekdo rad pošali na moj račun: Bog mi je pljunil v usta :) In neskončno sem mu hvaležna za ta pljunek :)

4.       Vemo, da si leta 2010 nastopila na  Emi. Kako to? Kakšni so spomini?

Da sem se prijavila na Emo je bilo čisto tako, mimogrede. Z Raayem sva en teden pred oddajo posnela skladbo, jo zapakirala in poslala. Rekla sva: Kar bo, bo. In tako je bilo! Bila sem sprejeta. Že kot majhna punčka sem vedno spremljala Emo. In vedno sem si govorila, da želim stati na odru Eme. In par let kasneje sem si željo uresničila. Spomini na Emo bodo večni. Bilo je čudovito izskusiti tako velik oder, se spoznati z različnimi glasbenimi izvajalci, ter si pridobiti nove izkušnje. Ema je bila moja noč za spomine. In teh mi ne more vzeti nihče.


5.       Zakaj ravno narodnozabavna glasba?


Narodno zabavna glasba je res dbest :)  Ne znam nekako odgovoriti zakaj. Pač tako je. Tako čutim in to prepevam. Zelo cenim in spoštujem Avsenike, lahko se jim samo globoko priklonim. Tudi njihovim pevkam. In da lahko prepevam skladbe, ki so jih prepevale legendarne pevke in da po odpeti skladbi dobim še aplavz… to je hrana nas glasbenikov. To je vse kar potrebujemo. 



6.       Če bi imela možnost, s katerim pevcem bi posnela duet?


Pevcev je ogromno s katerimi bi želela posneti duet. Imam srečo, da sem tudi že stala na odru s pevci s katerimi se ne bi branila kakšnega dueta. Če pa morem izpostaviti, bi pa izpostavila skupino IL VOLO.



7.      Si zelo postavna, katera je tvoja najljubša hrana?


Zelo rada dobro jem in zato si vzamem tudi čas za hrano. Kar vprašaj koga, ko gre z mano na kosilo, kako zelo počasi jem in uživam ob hrani.  :) Nimam nekega posebnega jedilnika. No, razen takrat, ko se odločim, da želim izgubiti kakšen kilogram.. Takrat pa se strogo držim diete. 



8.   Sodeluješ z Markom Vozjem, s katerim prepevata tudi na  maturanskih plesih. Kako je prišlo do sodelovanja?


Tako je. V čast mi je, da si lahko delim oder Z Markom in njegovimi Mojstri. Do sodelovanja je prišlo tako, da so me organizatorji najeli za prepevanje skladbe I will always love you ob torti, potem pa smo skupaj prišli na idejo, da pa bi prepevala tudi kot back vokal z Markom in Mojstri. Beseda je dala besedo in tako sedaj že drugo leto skupaj prepevamo, uživamo in ustvarjamo noči za spomine. Marko Vozelj in Mojstri so res pravi mojstri. 



9.       Kaj delaš v prostem času, ko nisi pred kamerami, na odru?


V prostem času se zelo rada posvečam sebi in svojemu fantu. Tudi on ima veliko obveznosti, tako da sva res vesela, kadar imava proste dni, da jih lahko preživiva skupaj. Pa tudi če kar na kavču ob kakšnem dobrem filmu. Drugače pa grem rada na sprehod in kavo, ampak to ne v družbi – sama.. Da si zbistrim misli in uredim glavo  :) prosti čas tudi rada namenim svojemu nečaku Nelu. 


10.       Vemo, da si vzgojiteljica, od kod ljubezen do otrok? Si tudi sama želiš postati mamica?

Zdi se mi, da ima skoraj vsaka ženska tisti pravi čut za otroke. In seveda si želim nekoč postati mamica. In tudi močno verjamem v to. Otroška ljubezen je tako mila in čista, ne ve za koristi, ne pozna nobenih ukan,.. To delo res obožujem. Zame je vzgajanje delo srca. In samo veliko srce lahko vzgaja in vodi mala srca.



11.        Kaj pa fantje? Kakšen mora biti tvoj bodoči  fant?


Ne razmišljam kakšen naj bo moj bodoči fant, ker sem ga že našla. Moj fant je zelo prijazen, pozoren, srčen, mi vedno pripravljen pomagati. Vedno mi stoji ob strani, tudi kadar nimam prav,  le da me takrat usmeri na pravo pot. Me zelo spoštuje in ceni kot pevko. To je moj fant! 



12.       Za konec nam povej kaj je tvoj življenjski moto? Kaj želiš sporočiti ljudem? 


Sama nimam nekega mota. Sem pa skozi leta v življenje spoznala in doživela marsikaj. Spoznala to, da nam je na tem svetu dano samo eno življenje in da ga moremo izkoristiti maksimalno. Bodite do ljudi prijazni in ljubeznivi. Ne počnite ljudem tisto, kar ne želite, da bi drugi storili vam. 

Rezultat iskanja slik za saša zamernik
Saša je zame izjemna ženska! Ob njenem petju se mi zmeraj orosi oko. Draga moja v življenju ti želim vse najboljše tega sveta in da bi nas še naprej raveseljevala s svojim petjem. Ostani tak sonček :*

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Lanin prijatelj/ica sem rad/a ker?

olja blogerji moji :) kako ste? Za današnji post se nekaj prijateljev vprašala zakaj so radi moji prijatelji in katero mojo lasnost najbolj ...