sreda, 24. julij 2019

Lanin prijatelj/ica sem rad/a ker?

olja blogerji moji :) kako ste? Za današnji post se nekaj prijateljev vprašala zakaj so radi moji prijatelji in katero mojo lasnost najbolj cenijo. Vas zanimajo odzivi? Berite naprej. 


cenim vztrajnost voljo do zivljenja rada sem tvoja prijateljica ker me nasmejiš in ker si me veliko naučila( Tanja čoh)




Vesela sem, da sem te spoznala, ker si ena tistih ljudi, ki so mi v navdih s svojo močno zgodbo, pogumom in vztrajnostjo. Pri tebi cenim to, da si spoštljiva in odprta oseba, ki si upa deliti svojo zgodbo z ljudmi in jo z njo tudi navdihuje preko svojih zapisov.  💓(Veronika Zajc) 




 Rada sem tvoja prijateljica zato ker si posebna oseba ,ki sebi in vsem ostalim na tem svetu želi samo dobro, oseba ki vrjame da se dobro z dobrim vrača in da se nič ne zgodi brez razloga. Vesela sem ,da si ena izmed redkih ki se z to “napako” ki jo imas ti ne obremenjujejo in res sem zelo zelo ponosna nate. Na tebi najbolj cenim poštenost, iskrenost in pravo prijateljstvo. Žal se še nisva dovolj dobro spoznali da bi lahko povedala še kaj več. Ampak vseeno.. res si super oseba in rada te imam. 💓(Katja Kladilnik)




Pri Lani občuudujem njeno voljo in pogum. Je ena tistih ljudi, ki dokazuje, da se sreča in ponos lahko najdeta v še tako težkih trenutkih. Mlado dekle, ki bo pisalo velike zgodbe.🙏 (Denis Malačič)



tvoj prijatelj sem rad , ker si prijazna, ker se pač že od začetka faksa poznava, ker si zabavna, ker se imava velik stvatri za pogovarjat (Žan Pinterič)



Lana je izredno dobrosrcno bitje z optimističnim pogledom  na svet. Njena bližina te navdaja z upanjem in dobro energijo s katero greš lažje skozi dan.  (Sandra Vajda)



Zato ker si srčna oseba, polna empatije in vidiš dobro v človeku! Sonček si💓(Mateja Vegelj)



Jaz  te imam za prjateljico zato, ker si me že takoj prvič, ko sva se lani videle  na faksu prevzela  s  tvojo preprostostjo pa prijaznostjo☺ ni bilo  dneva na faksu ,da se nebi pripeljala v razred z nasmeškom in si res takoj vsakmu polepšala dan. ☺ Najbolj  cenim pa  tvojo iskrenost. To da ti ni težko povedat, da mas slab dan oziroma, da je tudi tebi kdaj težko. ☺

 Midve se poznama že kar nekaj časa. Ko sma se proti koncu osnovne šole začele bolj družiti in takrat postali najbolši prijateljici. Od takrat sma nerazdružljivi. Tvoja prijateljica sem rada zato, ker ti lahko zaupam, se obrnem nate za kakšen nasvet, sem s teboj preprosto takšna kot sem. Cenim tvojo prijaznost, dobrosrčnost, vztrajnost za zastavljene cilje, pozitivo, ki jo vlivaš v nas... Še bi lahko naštevala, a vedi da si za vse nas, ki te poznamo svetel žarek sonca <3( Katja Majer)


Dragi moji hvala vam za vse odzivein hvala vam, ker ste vedno o meni. Rada vas imam <3
Rezultat iskanja slik za friends quotes








Ni komentarjev:

Objavite komentar

Lanin prijatelj/ica sem rad/a ker?

olja blogerji moji :) kako ste? Za današnji post se nekaj prijateljev vprašala zakaj so radi moji prijatelji in katero mojo lasnost najbolj ...