četrtek, 7. junij 2018

Intervju s KAJO HUMSKI


Od nekdaj sem firbčna in rada poznavam nove ljudi, zato je sestavljanje intervjujev kot nalašč zame. Tokrat sem se odločila, da svoj vroči stol posedem Kajo Humski, mojo sokrajanko, odlično pevko in energično punco. Pa jo spoznajmo.


1   . Pozdravljena  Kaja. V treh stavkih se nam predstavi, kdo je Kaja?


Pozdravljena, hm, najtežje je opisati sebe. No, pa začnimo … sem zelo preprosto dekle, z neizmerno veliko pozitivne energije, ki se trudi, da bi ljudem prikazala dobro plat življenja in seveda glasbe. Sem tiste »sorte«, ki zna narediti marsikaj, ker sem se na marsikaterem področju že preizkusila in tudi upam si, torej ni me sram, rada tvegam, ker vem, da če ne poskusiš, pač ne moreš vedet, kako bi kaj bilo.



2.Kakšna si bila kot otrok? Kakšni so spomini na otroštvo? Si edinka?

Že kot otrok sem bila zelo živahna, rada sem bila vedno zraven na vseh dogodkih. Ko smo imeli kakega abrahama ali kaj podobnega, sem vedno vztrajala, plesala in pela do konca. Spomini na otroštvo so krasni. Vedno so me starši spodbujali, tudi sestra, ki je 6 let starejša od mene, je vedno bila moja druga mami, dajala mi je podporo in mi pomagala, da sem vse skupaj, kar danes počnem, sploh začela.


3.       Zakaj ravno petje? Ketera je bila prva pesem, ki si  jo znala zapeti?

Ker me to osrečuje. Ker mi daje nek navdih, ker se ob tem počutim tako dobro, da enostavno to morem početi. Verjetno sem veliko pesmi odpela že prej … ampak na eni veselici se spomnim, ko sem bila stara 9 let, da sem kot presenečenje s sestrično pela Ti, ti, ti navihanka in Miši se bojim – ravno od Navihank. Takrat sem »uradno« začela svojo otroško pevsko kariero.



4.       Si tudi učiteljica. Kaj je botrovalo ki temu, da si se odločila za ta poklic?


V prvi vrsti to, da se bom vmes (med delovnim časom) vseeno ukvarjala z glasbo in da bom za vikende prosta, da bom še vseeno lahko pela. Drugače pa imam tudi zelo rada otroke, mislim da z njimi znam, zato.




5.    Preizkusila si se tako na zabavni kot narodnozabavni sceni. Katera ti je bližje in zakaj?

Prej mi je vedno bila bližje zabavna … zdaj pa vedno bolj uživam v narodni. Sicer pa imam obe zvrsti izjemno rada in jih tudi z ansamblom izvajam.


6.       kako je prišlo do sodelovaja z Mladimi upi, Veselimi svati in S.O.S kvintetom?



Preden sem šla k Veselim svatom, sem pela v zabavnem bandu. Nato so oni iskali pevko, ki bo nadomeščala med nosečnostjo njihove pevke. Poslala sem posnetek in sem bila izbrana. Bila sem tako presenečena, da mi je uspelo, da nisem verjela, da se mi bo dejansko to zgodilo, dokler ne bom na prvi veselici stala na odru. Nato se je njihova pevka vrnila, jaz pa sem dobila ponudbo od Mladih upov, katerim sem se z veseljem pridružila, saj sem jih poznala že od prej. Tudi sodelovanje s S.O.S.-om se je začelo tako, da so me povabili k sodelovanju, ravno v tistem času smo se pa z Mladimi upi odločili, da končujemo, kar je pomenilo, da bo to odlična priložnost, da se lahko pridružim kvintetu.




7.     Kaj delaš v prostem času, ko nisi pred kamerami na odru?


Študiram, delam v knjižnici Rogaška Slatina, delam na Radio Rogla … definitivno imam vedno kaj za počet  :)


8.       Si gurmanka ali zbirčen tip človeka? Ketera je tvoja najljubša jed?

Zelo izbirčna. Ne rada si naročam hrano, pri kateri ne vem, kaj bom dobila, ker ne želim ostati lačna. Najljubša … hm … veliko jih je. Obožujem testenine carbonara, hamburgerje, domačo pečenko in zraven pečen krompirček …




9.       Kaj pa fantje? Kakšen mora biti tvoj bodoči  fant?
Tako izbirčna, kot pri hrani, haha  ;) Nimam nekega posebnega vzorca, kakšen mora fant biti … bolj mi je pomembna energija, da se z osebo na nek način začutiš.


10.       Kakšni so tvoji načrti za prihodnost?



Petje, glasba, svoboda in nasploh uživati v tem, kar delam. :)


11.       Za konec nam povej kaj je tvoj življenjski moto? Kaj želiš sporočiti ljudem?


Kar delaš, delaj s srcem.



 Rezultat iskanja slik za kaja humskiPovezana slika



Ni komentarjev:

Objavite komentar

Lanin prijatelj/ica sem rad/a ker?

olja blogerji moji :) kako ste? Za današnji post se nekaj prijateljev vprašala zakaj so radi moji prijatelji in katero mojo lasnost najbolj ...