torek, 19. junij 2018

Vse kar lahko rečem je ,da sem srečna

Olja blogerji moji :) Torek. Sončen dan. Izpitno obdobje. Ne morem verjeti, da bo kmalu za mano prvo leto izzivov v Ljubljani.

Zdaj, ko vi tole berete sem jaz z mislimi nekje globoko pri organigramih, stilih vodenja in še čem, saj imam jutri izpit. Strah me je. A globoko v sebi čutim, da sem vsemu temu stresu kos. Še malo, le  še nekaj neprespanih noči in borbe s tremo, a na koncu bom zmagala.

Zjutraj sem malo dlje poležala v postelji, jokala sem. Jokala od sreče. Prepravila so me čustva ganjenosti, zavedanja da sem lahko srečna in sem! Srečna zato, ker sem obkrožena z zlatimi ljudmi, ki me imajo radi, ker se izobražujem, ker mi glava dopušča, da izrazim sebe, ker moje srce ljubi, ker je moje telo pridobilo na moči. Končno sem prišla do točke, da pač včasih moram reči ne. Končno do tega, da sem sreča jaz sama in da je sreča moja odločitev. Končno sem prišla do tega, da vsem pač ne morem ugajti, ker potem to nisem jaz.

Tisti, ki me dobro poznate veste, da so moja največja sreča konji in vse kar je povezano z njimi. Konji so moj hobi in moja strast. Sreče , ki jo občutim, ko jaham konja se ne da opisati z besedami. Preprosto je res kot bi jahala nebo. Srečno me naredi tudi glasba, preprosto me odnese v svet, kjer ni nič drugega kot le jaz in moj glas. Tako malo je potrebno, da si srečen, če le hočeš biti. Ni vedno lahko biti srečen, a moraš najti način, da si.

 Že 8 mesecev zaradi študija čez teden živim v Ljubljani. In verjeli ali ne rada se vrnem domov pa četudi samo za dva dni na obisk, ker me po vikendu obveznosti in nov način življenja, ki ga živim znova kličejo v " mojo" prelepo Ljubljano. Srečna sem, da imam dom, ki ga nikoli nisem jemala za samomevnega, ker to ni.

In nenazadnje srečna sem, ker ŽIVIM in grem svojim sanjam naproti. Ne glede na vse ovire in nevoščoljive ljudi, ki jih srečujem na svoji poti sem vsak dan bližje svojim sanjam in vem, da vam lahko dokažem, da nič ne mogoče. Na pot do sreče in sanj vodijo strme stopnice in včasih tudi pademo, a važno je, da se znamo in zmoremo pobrati in nadaljevati pot. BODITE SREČNI <3

Hvala vsem , ki ste ob meni in me berete

Objemček :)


Ni komentarjev:

Objavite komentar

Lanin prijatelj/ica sem rad/a ker?

olja blogerji moji :) kako ste? Za današnji post se nekaj prijateljev vprašala zakaj so radi moji prijatelji in katero mojo lasnost najbolj ...