sobota, 13. julij 2019

počitnice na kmetiji v Podvrhu







Olja blogerji moji ;)  kako ste? upam, da poletje preživljate kar se da lepo.

V mesecih, ki so za mano so bili moji najboljši prijatelji stres, premalo časa in sekiranje . Po koncu izpitnega obdobja, ki me je precej psihično izčrpelo sem rabila en teden popolnega odklopa misli od vsakodnevnega vrveža, skrbi in malo hrane za dušo in telo.

Počitnice na kmetiji. Vedela sem, da je to to. To rabim. Z Aljo mojo asistentko sva se že pred časom pogovarjali, da bom poleti teden dni preživela na njeni domači kmetiji v Podvrhu pri Braslovčah. tega tedna  sem se iskreno veselila. Obožujem živali, svež zrak in mir. Tega v mestu ne najdemo.

Življenje na kmetiji je precej drugačno od mestnega. Zbudi te petelin in dan se začne s voljem po hlevu. To je volj, ki ima zame tako poseben čar. Največje veselje na kmetiji so živali. V podvrhu imajo okoli 80 kokoši,2 psa, 4 muce, 5 petelinov, 2 telički, pujsa, oslico , 2 raci, veliko zajcov in ribice. Nikoli ni dolgčas. Jaz sem jih skos cartala.

Veliko sem pomagala v kuhinji. Z malo pomoči sem spekla svojo prvo torto in pico in pomagala pri večini drugih opravil, pri katerih sem lahko sodelovala. ste videli kaj človek vse zmore, če si le dovoli probati ?Ta teden sem še sama sebe malo presenetila s tem kako dobro mi gredo od rok določena dela.

Ob večerih je bil čas za igre z žogo. vedno smo imeli pasji nadzor.  Igre z žogo so dobre tako za moje mišice kot za možgane. Torej sem združila prijetno s koristnim :)

Ta teden na kmetiji je bil fatastičen, imela sem se lepo, uživala sem na polno in sklenila sem ,da se še vrnem, saj bi se na tak način življenja zlahka privadila.Imela sem čudovito družbo in res  sem za vse zelo hvaležna.   telo in duh sta dobila nov zagon zdaj pa  naprej .


Fotografija osebe Lana Tepeš.

 Fotografija osebe Lana Tepeš.







Fotografija osebe Lana Tepeš.Fotografija osebe Lana Tepeš.
objem in lepo poletje še naprej

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Lanin prijatelj/ica sem rad/a ker?

olja blogerji moji :) kako ste? Za današnji post se nekaj prijateljev vprašala zakaj so radi moji prijatelji in katero mojo lasnost najbolj ...