nedelja, 1. februar 2015

dati otroka v vrtec ali ne?



Olja
S strani bralcev mojega bloga sem dobila nekaj predlogov o čem naj pišem v prihodnje pa sem si rekla jim bom pač ustregla imamo zelo dobre teme, ki me zanimajo in se bom lahko kar dobro razpisala :)
Glede na to, da si po poklicu želim postati psihologija in me že od nekdaj zanima kako se predvsem otroci in mladostniki odzivajo na določene situacije sem tudi veliko brala o tem. Tema današnjega bloga bo vrtec :)

No, pa začnimo

Mladi pari se danes vse redkeje odločajo za naraščaj, ker saj veste vse manj je služb otroci pa so vedno bolj zahtevni. Med drugim so otroci tudi velika obveznost a jih ima vsak kdo med nami nadvse rad. Ko se otrok rodi se starši in sorodniki ne morejo nagledati  otrokovi lepoti.   otrok ni samo lepo bitje od zunaj, lep mora biti tudi  od znotraj zato morajo poskrbeti starši že v rani mladosti. Novorojenčka  si želijo vsi pestovati in mu posvečajo vso svojo pozornost, ko pa dojenček malo odraste, ko je star tam nekje od 1-3 let pa se ta pozornost staršev zmanjša kar ni prav! Kajti takrat otrok potrebuje največ pozornosti, saj se v tem obdobju največ nauči.

Mati se potem vrne v službo in ker ima veliko dela in se ne more ukvarjati z otrokom mu vsak dan domov prinese novo igračo in misli, da mu je  s tem ugodila pa ni tako! Otrok ne rabi vsak  dan nove igrače da bi vedel kako radi ga imate,posvetiti mu morate svoj čas to bo najlepše darilo, ki ga lahko dobi.
V tem obdobju se začne pojavljati tudi vprašanje ali otroka vpisati v vrtec ali ne.  Mnogi starši mislijo, da bodo prihranili čas in denar, če bodo otroka zaupali starim staršem ali kakšni varuški .Ali pa moj otrok ne gre v vrtec, ker se boji drugih otrok ali česa ne je. Starši,  ki pa otroka kljub vsemu vpišejo v vrtec to ne storijo zaradi vrstnikov ali česarkoli kar  bi bilo za otroka koristno, temveč zato, ker so mnenja da bodo vzgojiteljice vzgajale njegova otroka namesto njih a to je večna zmota!

Vrtec ni ustanova kjer bi otroka vzgajali  to namreč morajo storiti starši sami ob  majhni pomoči  strokovnjakov . Temveč je ustanova kjer se otroke nauči raznih spretnosti in jih pripravi za kasnejši vstop v šolo.  Vrtec je dobra stvar tudi zaradi tega, ker se otrok lahko druži z vrstniki in s tem pridobi na komunikaciji. Najboljše pa je da v vrtec damo otroka, ki ima kljub temu da se mu starši veliko posvečajo še velike vedenjske težave oz. v  tem obdobju predvsem še težave s sedenjem, saj bodo vzgojiteljice z raznimi metodami to do neke mere poslušali odpraviti. Aja pa mislim da je vrtec dobra izkušnja tudi za tiste otroke in starše, ki so zelo povezani, saj je otrok v vrtcu nauči tudi določene mere samostojnosti in se začne zavedati, da ne bo vedno staršev zraven .

 Če sem iskrena mislim, da imajo vzgojiteljice zahtevno in odgovorno delo, saj so  karakterji  otrok zelo različni in se morajo prilagoditi vsakemu posebej. Tistim z veliko energije morajo dati dodatno delo, tistim » tapridnim« pa se morajo posvetiti na kakšen drugačen način.

Sama sem velika zagovornica vrtca in sem mnenja da bi moral vsak otrok obiskovati vrtec, ker če ne bo potem vstop v šolo 10x hujši kot  bi bil drugače. Starši apeliram na vas čim več otrok mora v vrtce! Tudi ko bom sama mamica bom svojega otroka definitivno vpisala v vrtec :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Lanin prijatelj/ica sem rad/a ker?

olja blogerji moji :) kako ste? Za današnji post se nekaj prijateljev vprašala zakaj so radi moji prijatelji in katero mojo lasnost najbolj ...