četrtek, 19. februar 2015

Kljub vsemu ostanite pozitivni :D

Olja blogerji danes se vam oglašam z temo, ki je meni pisana na kožo in bom lahko veliko napisala. Današnja tema bo namreč pozitivnost.

Pa gremo v akcijo :D




Vem, da bi marsikdo  med nami, ko naleti na oviro ali težavo najraje rekel jaz se tega ne grem in z mano je konec ampak s pesimizmom ne bomo rešili ničesar na oviro moramo gledati ko na novo priložnost. 

Vsak se kdaj znajde na rapotju in se vedno znova sprašuje kako naprej. Če sem čisto iskrena velikokrat pomislim pa zakaj smo ravnio ljdje tisti, ki moramo imeti težave in zakaj smo ravno mi tisti, ki jih moramo reševati , čeprav rešitve niso vedno dosegljive na prvo žogo.Pa kaj zato, ravno to da rešive niso kot bi jih dobili servirane na  krožniku se izkaže kako močni smo zares. Kajti življenje ni so vedno le lepe in dobre stvari treba se naučiti živeti tudi , če ti življenje ponudi preizkušnjo, s katero bo preverilo a smo iz" pravega testa"

Zdaj si bo morda kdo mislil, da jaz kar "Skačem od veselja " ko mi kak tak "cukerček" malo zagreni življenje pa ni tako jaz samo poskušam najdi čim bolj primerno rešitev, a , ker rešitve vedno ni vse skupaj začinim z veliko mero optimizna. Po osebni preizkušnji, ki me spremlja skozi življenje sem se naučila, da moramo karkoli nam pride na  na pot ostati pozitvni,ker edino to je začasna rešitev za vsake probleme. Meni in verjamem, da tudi komu izmed vas v življenju ni blilo posejano z rožami. Upam si trditi, da se bomo ljudje, ki smo v življenju kaj skozi dali bolje znašli. Pozitivnost, pozitivnost in še 1x pozitvnost.   Rekla bi da meni kar uspeva, vam pa upam da bo ta objava kaj pomagala.V nesreči tudi spoznamo prijatelja, nekoga ki je pripravljen biti ob nas tudi , ko prežiljamo najbolj krizne čase.
 
Moj znameniti stavek: Never give up! nikoli ne obupajte ne glede na siacijo tudi vam na pot pride težava vzamite to, kot priložnost za nov začetek. Vse slabo je za nekaj dobro!
Zato bolagam vam na srce vsaka težava je priložnost,  da spoznamo sami sebe in svoj način rečevanja težav oz. spoznamo ali nas težava česa nauči ali nas potre.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Lanin prijatelj/ica sem rad/a ker?

olja blogerji moji :) kako ste? Za današnji post se nekaj prijateljev vprašala zakaj so radi moji prijatelji in katero mojo lasnost najbolj ...