nedelja, 14. januar 2018

Nič na tem svetu ni samoumevno

Olja blogerji moji  :)kako ste? Sama se že nekaj dni borim z močnim prehladom in nekoliko slabšim razpoloženjem, ki je verjetno posledica prehlada ,stresa   in kupu učenja zaradi bližajočega se izpitnega obdobja.

Tisti, ki me nekoliko bolje poznate veste, da ne maram ljudi,ki se iz česarkoli norčujejo ali jemljejo stvari za samoumevne. Samoumevnih reči NI za vse se je treba zelo truditi. Brez dela ni nič. Nič ne pade iz zraka. Ampak veste kakšna sreča je , ko se zavedate, ste nekaj kar ste dosegli pridelali z lasnimi rokami in trudom. Neprecenjivo.

Jezi me, ko nekateri hrano jemljejo kot nekaj povsem samoumevnega in z njo delajo kot ,da je nikoli ne bo zmanjkalo. Veste koliko ljudi je lačnih? Borijo se za preživetje. Ko hrano mečete vstran se spomnite na ljudi, ki je nimajo in pomislite koliko bi pomenila njim. Ne bo vas nič manj, če boste kdaj kupili sendvič in pijačo brezdomcu. Naredili boste dobro delo in s tem osrečili tistega, ki mu bo to namenjeno hkrati pa tudi sebe.

Stopnice ali lift? Kaj bi izbrali? Mislim, da vas je večina od vas izbrala lift. Zakaj? Ker se vam  zdi brez veze hoditi, če se pa lahko peljete. Ste se kdaj zavedali, da vsi nimamo te sreče, da bi hodili pa si tako zelo želimo po stopnicah v trgovino, lekarno in še kam. Cenite hojo ni samoumevna.

Druženje, prijatelji cenite to! Cenite čas, vam ga nekdo pokloni, bodite hvaležni  za vsak pogovor, objem in vsak trenutek s prijatelji. Niti ljudje, ki so okoli vas niso samoumni. Tega se morda zavedamo le, ko koga izgubimo.

Cenite sami sebe. Niti  vi sami niste samoumevni. Obstaja  razlog, da ste bili poslani na ta svet.  Nekomu ste kazen, nekomu izziv, nekomu nagrada. Nekomu ne pomenite nič, nekomu ves svet.

Nič v žiljenju ne jemljite za samoumevno, ker NI. Trdo dejate in ko vam nekaj uspe bodite iskreno ponosni nase in na delo, ki ste ga opravili, saj le vi veste koliko dela in truda ste vložoli v neaj

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Lanin prijatelj/ica sem rad/a ker?

olja blogerji moji :) kako ste? Za današnji post se nekaj prijateljev vprašala zakaj so radi moji prijatelji in katero mojo lasnost najbolj ...