nedelja, 28. januar 2018

Še vedno te čakam ,a vem ,da obstajaš

Olja bogerji moji 😉 kot veste imamo študentje zdaj zelo stresno obdobje - izpitno obdobje. To je zelo stresen čas no vsaj zame in verjamem da še za marsikoga. A ker se ves čas pač ne morem učiti, ker mi glava tega preposto ne dovoli, ponavadi čas, ko se ne učim porabim za pisanje, saj me to notranje bogati. 

Le kdo od nas si ne želi biti ljubljen? Mislim da ni takega junaka. Tukaj ne mislim samo na ljubezen med dvema osebama. Ljubljen si lahko tudi s strani prijateljev, družine in hišnega ljubljenca.  Vse temelji na ljubezni. Iz ljubezni smo nenazadnje nastali tudi vsi mi.Ljubezen je gonilna sila sveta. Ljubezen dela čudeže. Ljubezen spreminja svet. Srameljivega opogumi, slabotnega okepi, bolnega ozdravi in treznega opija.

Ste že našli ljubezen svojih sanj? Če jo že držite za roko je nikdar ne izpustite iz rok. Če jo še vedno vedno iščete pa odprite srce in oči. Nikoli ne veste za katerim vogalov se skriva vaša ljubezen. Tudi jaz jo še   vedno iščem in vem da po tem svetu hodi nekdo, ki je manjkajoči del mojega srca. svoji bodoči ljubezni sem napisala pismo, ki vam ga pripenjam spodaj. 

Zaprem oči in si predstavljam tebe. Tebe, ki se boš nekoč pojavil na moji poti in me osrečil. Tebe, ki mi boš nekoč povedal, da si si želel točno tako osebo kot sem jaz. Tebe, ki me boš spoštoval in me cenil. Tebe, ki me boš poljubil in objel pred drugimi. Tebe, ki mi boš pustil da sem otroško razigrana in smrno resna. Tebe, ki me boš podpiral in dobro namerno pograjal. Tebe, ki boš z mano delil smeh in solze, jezo in trpljenje. Tebe, ki me boš vsako jutro poljubil in me v tišini gledal kako spim. Tebe, ki se boš zavedal da nobeno darilo ne more kupiti ljubezni, ki mi jo lahko daš. Tebe, s katerim bova skupaj gradila prihodnost. In veš kaj? Jaz vem ti obstajaš le čas še ni da se spoznava. Ko bo prišel ta čas bova oba vedela zakaj sva se toliko časa iskala. 

No takole razmišljam jaz. Kaj pa vi ste že spoznali ljubezen svojih sanj? Ja? Polagam vam na srce čuvajte jo! Ne? Boste jo! Samo ni še čas za vas, ker univerzum za vas pripravlja res nekaj velikega in močnega.  Saj veste kako pravijo: čas bo združil tiste ki se ljubijo počasi, a zagotovo. Prihaja vaš čas.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Lanin prijatelj/ica sem rad/a ker?

olja blogerji moji :) kako ste? Za današnji post se nekaj prijateljev vprašala zakaj so radi moji prijatelji in katero mojo lasnost najbolj ...