petek, 9. februar 2018

Vsak gleda samo nase drugi nas ne zanimajo

olja blogerji moji :) kako ste kaj? Zunaj je prava zimska idila jaz sem se pa odločila da vas spet nekaj  spišem .

Ne morem razumeti zakaj ljudje gledajo samo nase. Resnično ne morem. Zakaj mladi ne pomagajo starejšim in bolnim, zakaj vsi samo gledamo na to, da bo nam dobro čustva in počutja drugih pa velikokrat pustimo ob strani. Zakaj bi šli prek trupel, da bi okusili svoj uspeh? Tisoč vprašanj zakaj niti enega pametnega odgovora. Zakaj bi pomagali drugim, ni treba? Jaz pravim, da zato, ker se dobro z dobrim vrača vedno!

Tisti, ki gledate samo nase, a ste se kdaj vprašali kako se počutijo drugi? kako se rečimo počuti nosečnica, ko  mora na avtobusu visoko noseča stati med tem, ko vi prijetno sedite na sedežu in poslušate glasbo, ali pa starejša gospa, ki prečka cesto, vi pa brez pozdrava drvite mimo ali pa gospa na občini, ki ima polne roke dela, vi pa jo naderete, ker se vam mudi. Kako mislite, da se počutijo? Ali pa še volje kako bi se počutili vi, če bi bili na njihovem mestu? Zagoto ne prav dobro.

Sama sem tiste vrste človek, ki sebe postavlja na zadnje mesto, samo, da bi bili drugi srečni. Vem, da to ni ravno dobro in zdravo, saj moram imeti sebe tudi rada. A povem vam ni boljšega občutka od tistega , ko za nekoga narediš nekaj dobrega. Jaz  se počutim notranje bogatejša, če za nekoga naredim nekaj dobrega .

Ko se naslednjič zalotite, da gledate in delate samo sebi v prid, se spomnite kako dober občutek je, ko nekomu polepšaš dan, mu kaj pomagaš ali pa se z njim samo pogovarjaš. Vse to so stvari , ki nam ljudem veliko pomenijo, a si morda ne upamo priznati.

Ne ozirajte se na druge, ki pravijo, da pomagati ni dobro, ker je dobrota sirota. To ni vedno res. poslujte svoje srce in delajte kot vam le to veli. Bodite najboljša verzija sebe in pomagajte.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Lanin prijatelj/ica sem rad/a ker?

olja blogerji moji :) kako ste? Za današnji post se nekaj prijateljev vprašala zakaj so radi moji prijatelji in katero mojo lasnost najbolj ...