torek, 18. september 2018

Inteligenca in obnašanje ločita LJUDI od ljudi

Olja bogerji moji ;) kako ste? Jaz uživam še zadnje počitniške dni preden zakorakamo v novo študijsko leto. Novim zmagam na proti.

Jaz sem znana o tem da o vsem na dolgo in široko razmišljam. To mi počasi napada moje zdravje, saj se za stvari sekiram in to mi povzroča stres kar pa je strup za telo. Sklenila sem, da bom v največji možni meri sekiranje upustila, saj nič ni vredno mojega zdravja! 

Od nekdaj sem tiste vrste človek, ki o stvareh globoko razmišlja in jih pogleda z večih zornih kotov. Pri meni ni polovičarstva in ne prenesem površnosti. Nimam se za preveč pametno osebo, a sem razledana in vem kaj so vrednote. Intelekt se mi zdi pomemben, saj ljudje po mojem pač moramo imeti osnovne vrednote in bonton. Ne prenesem norčevanja iz šibkejših in posmehovanja tistim, ki so bolani, revni, neizobraženi... 

Cenim resnično vse ljudi tega sveta! Ampak nekaj se vseeno razlikuje od človeka do človeka. Sposobnost zrelega razmišljanja. In žalosti me dejstvo, ko opazujem svet in zadnje čase opažam, da je delavec, ki vsak dan dela na lopati velikokrat bolj integinten kot pa nekdo, ima doktorat. Tisti z doktoratom je lahko zelo pameten,a kaj mu koristi če nima vrednot in bontona. Tudi intelekt ima svoje meje dokler je tvoj intelekt tak, da ti dopusti možnost zrelega razmišjanja in razsojanja je ta zdrav, vse ostalo je preseravanje . 

Obleka definitivno ne naredi človeka! Človeka naredita in intelekt  in obnašanje, ki gresta z roko v roki. Seveda pa je tu srce, če je srce na pravem mestu je to še plus točka. In v teh treh segmentih se meri velikost človeka. 

Nobena skrivnost ni, da imam veliko starejših prijateljev, ki so stari od 25-30 let. Seveda imam tudi mlajše, a teh znatno manj. Moji prijatelji so ljudje, ki razumejo mojo filozofijo razmišljanja in so dorasli gobokim povovorom z mano. Jaz prijateljev ne zbiram na podlagi videza ali položaja v družbi temveč na podlagi obnašanja in razmišljanja. Jaz se s prijatelji nikoli ne pogovarjam o vremenu ali drugih ljudeh ali pa zelo redko. Pogovarjamo se o življenjskih temah in imamo mnogo vprašanj zakaj in to LJUDI loči od ljudi

Prav je da smo si različni, ker bi drugače vladala popolna monotomija. Dolgčas bi nam bilo. Nekdo od prijatelja pričakuje, da mu bo kupoval draga darila, jaz pa razumevanje in globoke pogovore. 



Ni komentarjev:

Objavite komentar

Lanin prijatelj/ica sem rad/a ker?

olja blogerji moji :) kako ste? Za današnji post se nekaj prijateljev vprašala zakaj so radi moji prijatelji in katero mojo lasnost najbolj ...