petek, 22. marec 2019

Vsak med nami si zasluži srečo! Jaz tudi!

Olja blogerji moji :) dolgo me ni bilo.  Rabila sem nekaj časa zase in zato, da razmislim o vsem kar se je dogajalo v vsem tem času .  Padla mi je motivacija, bila sem jezna nase in nisem se znala pobrati. stvari,ki so se dogajale so mi sprt pokazale čisto drugo plat mene.

 V Zadnjih 3 mesecih so me prizadele strvari, ki niso življenjskega pomena. Dovolila sem si, da namesto glave dela moja psiha to pa je vodilo do nemalo težav z želodcem. Misli lahko opravljajo z našim telesom in celim življenjem., zato si nikdar ne dovolite, da vas negativne misli peljejo k slabim namenom. ni dobro! Misli lahko tudi na videz najmočnejšega človeka spravijo na rob.

Trpela sem, ker se nisem upala postaviti zase, ker sem kot paradni konj sledila tistemu kar so mi govorilo drugi, da je zame dobro, čeprav sem v sebi vedela, da bi, če bi lahko naredila drugače. Nekega dne v tem času pa  sem se pogovarjala z dvema osebama, ki imata vsak svojo bitko za seboj oz. sta na ciljni črti, da bosta iz bitk prišla kot zmagovalca in te dve zgodbi sta mi dali misliti. Dali sta mi vedeti, da sem najpomembnjša jaz in moja sreča. Sebe moramo postaviti na prvo mesto in verjeti vase.

V zadnjem mesecu se je zato zgodilo nekaj korenitih sprememb in ponosna sem nanje. Predvsem pa sem ponosna na to, da sem se postavila zase in svoji sreči na široko odprla vrata. Postala sem bolj samozavestna in nne dovolim več, da bi za moje življe odločali drugi. Sem samostojna, odgovorna oseba, ki ve kaj bi rada.

 Nekdo me je te dni vprašal: Kaj je zate najbolj pomebno v življenju, če odšteješ materializem? V življenju je najbolj pomembno to, da si iskren in srečen. biti moraš obkrožen z ljudmi s katerim si lahko kar si in takimi, ki se zavedajo tvoje vrednosti! noben denar ali stvar se sploh ne more primerjati s objemom,toplo besedo in bodrenjem iskrenega prijatelja.

delajmo dobro in bodimo srečni. Zaslužimo si VSI! TUDI JAZ <3
Dodajte napis
 

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Lanin prijatelj/ica sem rad/a ker?

olja blogerji moji :) kako ste? Za današnji post se nekaj prijateljev vprašala zakaj so radi moji prijatelji in katero mojo lasnost najbolj ...