petek, 5. april 2019

Življenje je film.

Olja bogerji moji ;) Kako ste? Jaz sem res dobro. Dovolim si  biti dobro. April se je začel in z njim muhasto vreme.  Naj vreme ne vpliva na  vas. Ampak bodite srečni, da ste se danes zjutraj vstali in dobili priložnost, da preživite še en čudovit dan.

Nekaj dni nazaj sem se s prijateljem pogovorjala o življenju in prihodnosti. Res globok pogovor. Vsak v življenju dobi tisto kar mora prestati in predelati. Z nekim višjim ciljem. Vsak dobi tisto s čemer in iz česar se bo nekaj naučil. Dobi nekaj s čemer bo lahko šola drugim in s čemer boste postali najboljša različica samega sebe.

Življenje je kakor film. Kakšno vlogo bomo odigrali se že pred rojstvom odločimo sami, življenje pa potem poskrbi, da  nas pošlje v ta film. Pošlje  nas v film v katerem je ravno toliko lekcij kot jih moramo imeti, da naučimo imeti radi sebe in da učimo druge, da nič ni nemogoče.

Zato verjamem da je naslov filma, ki sem ga jaz izbrala pred rojstvom: Četudi te cerebralna lovi, se te iskren nasmeh drži.  Z tem , ko sem dobila vlogo v tem filmu, sem dobila tudi poslanstvo,da skozi film, ki ga zdaj smemam že skoraj 22 let z mislimi in dejanji pokažem, da se s trdno in odločno voljo in s pravimi ljudmi ob poti vse da. Seveda  pridejo tudi dnevi, ko se vprašaš zakaj si si izbral ravno film s tako vsebino, a naj vam povem vse ima svoj višji razlog.

A si lahko izbremo soigralce v našem filmu? Nekatere ja žal pa ne vseh. Vsak soigralec je tu z namenom. V naših filmih pride do različnih scenarijev. Tako  tragičnih , jokavih, stresnih kot tudi srečnih, navdihujočih in ganjih. Vsak naš film je sestavljen iz vzponov in padcev.

Ne glede na vse bodite ponosni na svoj film. Film igrajte po svojih pravilih in strmite k temu kar si želite. Ne pozabite , da ste pomembni zgolj in samo vi. VI STE ZVZDA SVOJEGA FILMA.

Image result for the star is born

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Lanin prijatelj/ica sem rad/a ker?

olja blogerji moji :) kako ste? Za današnji post se nekaj prijateljev vprašala zakaj so radi moji prijatelji in katero mojo lasnost najbolj ...