sreda, 20. avgust 2014

kdo pravzaprav sem?

Zdravo!

Sem borbena, vztrjna in pozitivna oseba. Po horoskopu strelka kar vam pove vse o meni, če ste se kdaj vsaj malo poglabljali v horoskope :) v glavnem sem realna, resnicoljubna in včasih malo smotana.Aja ali kot bi rekli prijatelji oseba brez dlake na jeziku haha to lahko priterdim:) Res povem vse stvari tako kot so čeprav sem včasih neusmiljena no, tudi tukaj bo tako!

No zakaj sem se sploh odločila pisati blog, ker imam občutek , da je treba ljudem odpreti oči in se brez slabe vesti razpisati o danšnjih  razmerah v svetu in življenju nasloh. zato bodo tudi moje teme take iz vsakdanjega življenja in tukaj bom res povedala stvari tako kot so oz jih vidim sama brez zavijanja v celufan kot radi rečemo

Zaradi tega bo moj blog nekaterim všeč nekaterim pač ne a kaj morem različni smo si!

Lp , vaša resnicoljubka  :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Lanin prijatelj/ica sem rad/a ker?

olja blogerji moji :) kako ste? Za današnji post se nekaj prijateljev vprašala zakaj so radi moji prijatelji in katero mojo lasnost najbolj ...