četrtek, 28. avgust 2014

lepota

Z vami bi rada delila toliko stvari a sam veste večni problem je čas, ki tako hitro beži da enostavno ne uspem narediti vsega kar bi rada. še  Res da so počitnice(še nekaj dni) in da naj bi imela takrat mi najstniki časa na pretek,ker po mnenju starejših nimamo kaj delati pa pri meni ni tako, vedno si najdem delo.
No, pa da ne bom samo nakladala preidimo k bistvu danes bom z vami delila mnenje o lepoti

Ste se kdaj vprašali kaj pravzaprav pomeni biti lep? lepota je veliko več od tistega kar vidimo zunaj človeka kaj ko bi našli globji pomen?

Vsi poznamo en pomen, ki ga vselej povezujemo z zunanjostjo posamezika. Po našem mnenju je lep samo nekdo,ki ima lep obraz, popolno postav in še in še.  poznam par pripadnic nežnejšega spola, ki brez lepote pač ne morejo. Ure in ure izbirajo obleke  in stojijo pri ogledalu.  Vstajalo uro ali dve pred službo samo da se uredijo in olepšajo. Dekleta in žene  zavedajte, da tudi če se uredimo in olepšamo  to stojimo zase in NE za druge! in ne rabimo dragih stvari,da nas olepšajo.Pa je res samo en pomen lepote?
Jaz mislim da ne! Meni osebno je lepota tudi to, da se zbudim v sončno jutro z ptičjim petjem ali pa če mi kdo reče da me ima rad. Moj najljubši pomen lepote pa je lepota človekovega srca. Imeti čisto srce in sprejemati druge takšne kot so je največja lepota.

lepota je tudi narava samo poglejte vse te gozdove, morja , gore... Kako lepo pa se sploh zavedamo ne ! Lepota je ko storimo dobro delo za sočloveka in še je malih stvari ki nas lahko naredijo lepe.

Lepota je v malih rečeh, kupljenih brez denarja!


Ni komentarjev:

Objavite komentar

Lanin prijatelj/ica sem rad/a ker?

olja blogerji moji :) kako ste? Za današnji post se nekaj prijateljev vprašala zakaj so radi moji prijatelji in katero mojo lasnost najbolj ...