petek, 22. avgust 2014

prijateljstvo

Z bratom sva zjutraj odprla temo,ki mi je znova dala misliti in se bom spet malo razpisala o tem :) 
najina tema je bila prijateljstvo. Kdo  pravzaprav je prijatelj? Kako ga prepoznati? Kakšne lastnosti ima? Ali je lahko nekdo, ki ga poznamo le bežno? na vsa ta vprašanja in še mnoga bom poskusila odgovoriti
.Prijatelj definitivno ni nekdo ki te pokliče samo takrat ko kaj potrebuje ali mu je dolgčas. To ni nekdo, ki t ocenjenje po tem kako si oblečen in iz kako premožne družine izhajaš. Žalosti me dejstvo da si  ljudje dandanes sploh ne znamo razložiti pravega pomena besede prijatelj.


 "Prijateljstvo je neopisljivo razkošje, da se z nekom počutimo popolnoma varne, ne da bi morali izbirati misli ali tehtati besede." George Eliot. To je prava definicija prijateljstva, kajti pravi prijatelj je tisti, ki te podpira pri vsaki tvoji odločitvi in te sprejme takšnega kot si.

Ali je prijatelj lahko le bežni znanec? Definitivno ne! Mogoče si kdo od vas predstavlja, da je prijatelj že nekdo, ki ga nekajkrat srečaš na ulici ali v mestu in ga pozdraviš a ne to ni prijatelj to je res samo znanec. Prijatelj je nekdo ki mu nameniš več besed kot samo pozdrav in mu zaupaš tudi nekatere zelo pomembne stvari. A nikoli ne pozabite najbolj lahko zaupaš le sebi!

Kaj pa žensko- moška prijateljstva? Ker se sama že od nekdaj boljše razumem s fanti prisegam na taka prijateljstva. Zakaj? Ker gre za boljše razumevanje, boljšo podporo, ni kreganj zaradi oblačil, simpatij... Jezi pa me dejstvo, da ljudje mislijo, da prijateljstva med moških in žensko ne obstajajo in da gre za ljubezensko razmerje, kar v večini primerov sploh ne drži. na lastni koži sem izkusila da so fantje oz. moški boljši prijetelji. 

mogoče ste že kdaj slišali da si izbiraš prijatelje kot si sam! No to pri meni drži kot pribito :)

S to objavo sem želela rajasniti pravi pomen besede prijatelj upam, da mi je to nekako uspelo 





Ni komentarjev:

Objavite komentar

Lanin prijatelj/ica sem rad/a ker?

olja blogerji moji :) kako ste? Za današnji post se nekaj prijateljev vprašala zakaj so radi moji prijatelji in katero mojo lasnost najbolj ...