četrtek, 21. avgust 2014

denar sveta vladar

Saj veste vsak ima kdaj slab dan in vstane z napačno nogo. Vsi smo kdaj radi sami, da temeljito razmislimo o določenih rečeh. Jaz sem ena takih,ki zelo dostikrat ,ko mi gre kaj narobe pomislim na stanje v svetu in tudi tokrat je bilo tako. Tokrat sem se ustavila pri denarju in njegovem vplivu na nas.

Oh,denar kaj je že to? A to tisto s čemer si lahko kupimo vse razen ljubezni, zdravja in prijateljev. pa so materialne dobrine res pomembnejše tega da smo zdravi, srečni mislim da NE! Dandanes vsi samo gledajo kako vpliven si, koliko nepremičnin imaš in kako bogat si, kar je smrtno narobe!!!!!!!!!

 Bogataši si vsak dan lahko privoščijo nove obleke, drage počitnice in še in še ...  in ponavadi so taki ljudje egoisti v pravem pomenu besede. Samo da imajo oni za druge ni važno. Nikoli se ne vprašajo ali ne bilo mnogo bolje da bi imeli manj denarja in bili bolj srečni. Kajti če mene vprašate denar prinaša nesrečo,nekateri ga imajo preveč in ne vedo kaj bi z njim, zato pride potem tako daleč da brez denarja pač ne morejo živeti. Ampak ali ste se kdaj vprašali kako bi bilo brez denarja? Jaz mislim da bi bilo lepše saj ne bi bilo toliko kreganj in ne bi se toliko primerjali med sabo. No, pa sej ne da ne bi bilo denarja ampak vsaj da bi bil pravično razdeljen da bi ga vsi imeli dovolj za preživetje. Ne pa tako kot danes da ga imajo eni toliko da ne vejo kaj bi z njim drugi pa niti za skromno preživetje. To je to kar me najbolj jezi!


Kaj ko bi mi enkrat pomislili na sirote, ki se z dneva v dan borijo z lahkoto in žejo,da bi preživeli. kaj ko bi denar, ki ga drugače porabimo za novo majico ali sladkarijo dali njim in jim kupili osnovna živila. Ste kdaj pomislili na to? kapo dol Unicefu in vsem prostovolcem za tako junaška dejanja. Včasih po televiziji spremljam Unicefove prispevke iz Afrike ti prizori so res srce parajoči. Otrokom tam največ pomeni skodelica riža in sveža pitna voda. Mi pa smo tako prevzetnici, da še kruha ne jemo,če ni vsak dan svež. Mislim, da bi bilo prav enkrat zamenjati vloge in stradati več dni tako bi potem vsaj razumeli kaj pomeni biti lačen in da denar ni najpomebnejša stvar v  svetu. Pomembno je da smo zdravi, srečni in se imamo radi pa ne samo pomembno je da znamo ceniti kar imamo in ne zahtevo še več

Bistvo mojega današnjega razmišljanj pa je: Bolje kot imeti denar je biti zdrav in srečen

2 komentarja:

Lanin prijatelj/ica sem rad/a ker?

olja blogerji moji :) kako ste? Za današnji post se nekaj prijateljev vprašala zakaj so radi moji prijatelji in katero mojo lasnost najbolj ...