sreda, 6. december 2017

Ljubljana mi je odprla oči in mi dala nekaj kar ti ne more dati nobena knjiga

Olja blogerji moji :) te dni je v Ljubljani zelo mrzlo,a danes se je kljub mrazu pokazalo malo sonca in  takoj sem boljše volje. Kako pa ste vi? Imate radi čarobni december?

Pred meseci sem pisala o tem , da sem začela študirati v Ljubljani in da imam strašno domotožje bilo je celo tako hudo, da sem v nekem trenutku želela spakirati svoje stvari in oditi. A nekaj me je zadržalo tukaj, po resnici povedano še sama ne vem točno kaj, a povem srečna sem, da je tako. Srečna sem, da sm si kljub strahu upala resnici pogledati v oči in iti naprej, tega roko na srce ne zmore vsak. Srečna sem, da imam krog ljudi, ki je verjel vame in mi dal moč da sem danes tu. Potrebovala sem brco  v rit in podporo. Tudi sama pri sei sem vedela, da mi bo uspelo priti čez to burno obdobje, a se v navalu vseh negativnih čustev tega nisem zavedala. Zdaj , ko je to najtežje obdobje za mano pa vem tudi, da je bila najglobja moč skita v meni.

Zdaj , ko je  ta hudo za mano si sploh ne znam predstavljati, da ne bi bila v Ljubljani, sploh si ne znam predstavljati, da ne hodila na faks, saj v tem primeru ne bi imela nič pametnega za delati in kar je name naredilo največji vtis so ljudje, ki so tukaj, ki so v moje življenje prišli, da mi pomagajo skozi vsak dan Ljubljani, a so se med nami stkale pristne vezi, ki jih bo le steška kaj uničilo. To so ljudje zaradi katerih se v ljubljani počutim kot doma. To so ljudje, ki so dali vedeti, da nisem samo oseba, ki jo pač spremla invalidski vožiček, ampak sem nekdo ki je s svojim prihodom popestil njihov vsak dan.

Da ne bo pomote še vedno sem zelo navezana na dom in družino in še vedno se zelo rada vračam domov. A ko sem v ljubljani nimam več občutka, da sem sama, da sem komu napoti ali da jaz trga ne zmorem.

Hkrati pa mi je Ljubljala dala nekaj kar ti ne more dati nobena knjiga. Veliko mero samostojnosti in odgovornosti predvsem pa zavedanje, da nam vse pride na pot točno takrat ko je čas, da dobimo izkušnjo. Meni je ta izkušnja zagoovo odprla oči in dala nov pogled na vse. Ljubljana je kriva, da sem osebnostno zrasla in ne veste kako zelo me to veseli.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Lanin prijatelj/ica sem rad/a ker?

olja blogerji moji :) kako ste? Za današnji post se nekaj prijateljev vprašala zakaj so radi moji prijatelji in katero mojo lasnost najbolj ...