sreda, 27. december 2017

Moje pismo božičku

Olja blogerji moji :) upam, da ste te dni preživeli z ljudmi , ki jih imate radi in  da ste vsaj za hip pozabili na hitenje in izkopili vso tehnologijo. Čas praznikov je namreč čas za družino, prijatelje in  tiste, ki jih imamo radi.

Nekateri še vedno zmotno mislite, da so smisel praznikov darila. Ne drži.Smisel praznikov je druženje, izpoved naklonjenosti, mir, sreča in da smo obdani s tistimi ,ki jih morda dolgo ne vidimo a jih imamo zelo radi. Čeprav v božička že dolgo ne verjamem več, sem mu letos pisala prav posebno pismo, ki ni vsebovalo prošenj za materialna darila, ker mi to ne pomeni pav dosti, je pa  moje pismo vsebovalo sporočilo,ki si ga želim deliti z vami. Zapisala sem takole:

Dragi božiček!
Vem, da imaš te dni veliko dela, a rada bi, da prebereš moje pismo in se ob njem morda malo zamisliš.  Za božič si ne želim nič drugega kot le zdravja zase in za vse ljudi sveta, sreče, ljubezni, miru in razumevanja. Želim si, da bi bili ljudje okrog mene srečni in pomirjeni.  Če te že morem prositi za eno darilo, te prosim daj mi moč, da bom lahko premgala ovire in pomagala pomoči potrebnim. Daj vsem  otrokom sveta jesti, da ne bodo lačni in daj jim rokavice, da jih ne bo zeblo. Moji družini, prijateljem in znancem pa povej., da jih imam zelo rada, da bi za njihovo srečo dala vse na svetu in da so oni moje nalepše darilo za božič. Želim si da smo iskreni drug do drugega in drug drugemu razlog za nasmeh. Želim si, da bi znali uživati v življenju in malih rečeh. Največ na svetiu pa meni osebno pomeni, če mi nekdo podari isken nasmeh, objem in svoj dragocen čas. To je želja, ki prhaja globoko iz mojega srca. Ne rabim daril, ker imam zlate ljudi ob sebi, ki upam, da bodo tu ostali za vedno. In razdrosi srečo in ljubezen med vse ljudi sveta, kajti vse kar imamo nič ne pomeni, če ne znamo deliti. 
z lepimi podravi 
Lana

Seveda je božiček materialno malenkost pod smrečko pustil tudi zame, bolj kot vse na svetu si želim , da bi ljudje bolj znali ceniti malenkost kot so te v mojem pismu. Kaj ste pa vi pisali božičku? 

2 komentarja:

  1. Lana draga, hvala za to pismo božičku, v kateremm sem našla tudi del sebe. Božiček naj nam da zdravje, pa bomo prejeli že zelo veliko. Lepe praznike in vse lepo v letu 2018 ti želim, Nan

    OdgovoriIzbriši
  2. Vaš komentar mi veliko pomeni res :) zelim vam lepo v letu 2018 in in upam da boste še naj brali moj blog

    OdgovoriIzbriši

Lanin prijatelj/ica sem rad/a ker?

olja blogerji moji :) kako ste? Za današnji post se nekaj prijateljev vprašala zakaj so radi moji prijatelji in katero mojo lasnost najbolj ...