sobota, 9. december 2017

Lljubim te in oprosti besedi, ki imata posebno težo in gresta zelo težko z jezika

olja blogerji moji:)  sneg je pobelil naše kraje a ni čarobno? smisel decembra je namreč čarobnost, povezanost, ljubezen. Najlepše darilo, ki galahko prejmemo v teh prazničnih dneh je zagotovo ČAS , ki ga lahko preživimo z najdražjimi.

Veljam za osebo, ki veliko govori in se vedno trudi povdati bistvo. Komunikacija v zadnjih letih malo tpi, saj smo v dobi računalnikov in tehnologije, ki omogoča hitrejši pretok informacij, a ima svoje slabosti. Današji tempo življenja nam narekuje, da moramo hiteti, ne znamo se več ustvaviti in pokramljati, stistiti roko, objeti nekoga. Dandanes je pač čas sveta vladar, ker smo to mi dovolili. Sama mislim, da bi si mogli vzeti več časa za stvari, ki nas notranje bogatijo , osrečujejo in navdihujejo.

Časi  so taki, da se nam vedno mudi. Včasih zato izrečemo kaj kar pravzaprav sploh ne mislimo in kasneje nam je žal. A bojimo se opravičiti, ker oprosti je pač beseda, ki ne gre rada z jezika, a ima res močen pomen. Oprosti je beseda, ki bi se po moje morala uporabljati vsak dan ne pa da jo uporabimo, ko zabrodimo res globoko. Iskreno opravičilo ima res veliko težo, vam pa se od srca odvali velik kamen.

Ne glede na to, da veljam za osebo brez dlake na jeziku pa obstaja nekaj pri čerem tudi jaz ostanem brez besed. To je ljubezen. Ko besede nanesejo na ljubezen imam  v grlu velik cmok in osebi , ki je v meni vzbudila ljubezenska čustva ne upam priznati kakšni občutki me spreletavajo. V meni je nekakšen strah, neka blokada, ki mi onemogoča razodetje. Ljubim te je zame zato beseda, ki jo zelo težko izgovorim pa četudi ima čaroben pomen in jo ne more slišati vsak. A očitno še nisem srečala osebe, ki bi si to magično besedo zaslužila slišati. nič ne de še je čas.

A polagam vam na srce uporabljajte besedi OPROSTI IN LJUBIM TE Danes. Jutri je lahko prepozno.Tako magični in preprosti besedi, ki imata neverjetno težo. Lahko vam spremenita življenje za vedno!

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Lanin prijatelj/ica sem rad/a ker?

olja blogerji moji :) kako ste? Za današnji post se nekaj prijateljev vprašala zakaj so radi moji prijatelji in katero mojo lasnost najbolj ...