petek, 1. december 2017

svobodna kot ptica, a zelo pravična in odgovorna

Olja blogerji moji ;) kako ste kaj? Jaz sem bila te dni zelo pridna zdaj pa je čas zame in malo počitka, čas pa si krajšam z pisanjem.

Nečesa v življenju res ne maram. To je omejevanje. Vsi imamo svojo glavo, ki je sposobna presojanja in res ne maram , če mi kdo pravi kaj moram delati. Zelo rada sem svobodna. Zelo rada delam stvari po svoji presoji in kot se meni zdi prav. V tem vidim prednost, saj se ne pustim zapeljati in podkupovati drugim. Vedno ravnam po svoji vesti. Velikokrar sem bila zaradi tega kaznovana z grdimi pogledi a nič ne de to sem jaz. Ne mislim se  spreminjati zaradi drugih .

Morda se komu zdi, da biti svoboden kot ptica ni dobro, saj ti gredo po glavi same tumarije in nimaš nobene odgovornosti. A meni se zdi, da sem kljub temu, da želim biti svobodna in čimbolj neodvisna, sem zelo odgovorna in pravična. Vedno želim priti resnici do dna in vedno poskušam učiti druge, da je resnica vedno najbljša izbira. Kajti resnica boli enkrat laž pa zmiraj ,ko jo izrečeš. Jaz zato lažem samo kadar komu pripravim kako prenečenje.

Vedno v življenju zagovarjam pravičnost. Pravico imamo do svobode govora, izražanje svojega mnenja, pravico se imamo obleči kot si želimo, se naličiti. A Po mojem mnenju nimamo vsi ene pravice, ki bi jo po mojem menju moral imeti vsak. To je pravica do dostojnega življenja. To je res nekaj kar si vsak zasluži.

Polagam vam na srce bodite samosvoji in svobodni. Ne pustite se vleči za nos in v življenju boste daleč prišli. Kljub vsemu pa ne pozabite na srčnost, odgovornost do sebe in drugih in pravični, če boste taki bodo do vas pot našli pravi ljudje, ki vas bodo vredni in z njimi boste odkrivali lepote življenja.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Lanin prijatelj/ica sem rad/a ker?

olja blogerji moji :) kako ste? Za današnji post se nekaj prijateljev vprašala zakaj so radi moji prijatelji in katero mojo lasnost najbolj ...