torek, 12. december 2017

Občutki včasih povedo več kakor vse besede skupaj

Olja blogerji  moji :) kako ste na tale decemberski dan? Meni je zima tako čarobna ,a po drugi strani jo tako sovražim, ker se ne maram debelo oblačit.

A ste se kdaj zalotili ob misli na to, da se ob  neki osebi počutite varno pa sploh niste vedeli zakaj? Ste kdaj očutili, da vas nekdo podpira čeprav ni dobesedno poveda,l da  je temu tako? Ste kdaj doživeli da vas je kdo objel brez razloga? Ste kdaj pomislili, da je nekdo lahko vaša sorodna duša? Se lahko s kom pogovarjate kot, da ga poznate že celo življenje?S vsemi temi občutki se jaz srečujem že tedne. Naprej sem hotela te občutke potlačiti, a občutki so močnejši od moje želje, da jih ne bi bilo. 

Težko rečem za kaj gre v tem primeru, a vem,da občutenja nikoli ne lažejo in tudi če jih želimo potlačiti  se to ne da, ker preprosto občutki so nadomestek besed, en občutek lahko pove več kot 1000 besed. 

Včasih imam občutek da bi lahko objela ves svet včasih pa imam občutek, da bi najraje zalučala kamen v  cel svet, da bi se malce predramil. Včasih prav ne razumem zakaj  me prelevajo določeni občutki, a vem da so moja čutenja v nekem trenutku tam zato, ker mi želijo nekaj sporočiti. 

Vsak od nas je že kdaj imel občutek metuljev v trebuhu ali pa občutek tesnobe v prsih mar ne? Občutki so preprosto nekaj kar nas vsak obdaja a se ne da pojasniti za kaj gre. In vsak določen občutek doživi po  svoje. Moj občutek ni enak občutku moje prijateljice. Enak občutek lahko doživimo različno. 

Sama zase lahko rečem , da me občutki nikoli ne varajo in se zato vedno zanašam nanje. Vse kar v življenju delam delam na podlagi občutkov, ker se mi tako zdi najboljše. 

Dragi moji polagam vam na srce nikoli ne zanemarjajte občutkov, kaj vaši občutki ste vi. In občutki so odmev besed. Kar ne morejo izraziti besede pokažejo občutki. Nihče nam namreč ne more vzeti tega kar čutimo. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Lanin prijatelj/ica sem rad/a ker?

olja blogerji moji :) kako ste? Za današnji post se nekaj prijateljev vprašala zakaj so radi moji prijatelji in katero mojo lasnost najbolj ...