sreda, 18. julij 2018

Intervju z mojo najboljšo prijateljico Katjo

Olja blogerji moji ;) za danes sem na vroči stol vprašanj posedla mojo najboljšo prijateljico Katjo kaj je povedala o meni in najinem dolgoletnem prijateljstvu povedala pa si preberete v spodnjem intervjuju :)


1.       Pozdravljena  Katja . V treh stavkih se nam predstavi, kdo je Katja?
 Sem preprosto, nasmejano, družabno dekle, ki rado spoznava nove izzive. V prostem času se rada odpravim v hribe, poslušam glasbo in se družim sv prijateljicami.
2.       Kaj si si mislila o meni, ko si me prvič videla?
 Ker sva bili že v osnovni šoli sošolki sem videla, kako si bila vztrajna, pozitivna, nasmejana, kljub oviram, ki so bile pred teboj.
3.       Sva najboljši prijateljici. Kako sva se spoznali?
 Kot sem že povedla v osnovni šoli. Ampak šele v devetem razredu sva se komaj začeli bolj družiti. Nevem zakaj, komaj takrat. A vem, da sma od takrat samo gardili na najinem prijateljstvu in ga krepili.
4.       Kaj bi nekomu , ki me ne pozna povedala o meni?
 Da te mora spoznati, saj si super punca. :) dobrosrčna, prijazna, vselj nasmejana, in  predvsem kumonikativna.:)  Vedno pripravljena prisluhniti in pomagati.
5.       Kaj je po tvojem mnenju skrivnost najinega res trdnega prijateljstva?
 Hmm skrivnost najinega trdnega prijateljstva... Zaupanje, iskernost, podpiranje, skupno premagovanje ovir, pozitivnost. Kanček vsega tega skupaj je z leti okrepilo najino prijateljstvo, naju povezalo. Tudi če se neboma nekaj časa slišali ali videli, to ne bo okrhalo najinega trdnega prijateljstva.
6.       nerazdružljivi sva že osmo leto kaj se ti zdi da scva se v tem času naučili druga od druge?
 Uff marsikaj sva se naučili ena od druge. Pokazala si mi svet iz svoje prspektive,  in šele takrat sem spoznala da življenje ni tako zamorejno/črno kot se mi je zdelo poprej.
Od tebe sem se naučila vztrajnosti, hvaležnosti, dobrosrčnosti... Izkusili sva si par neprijetnih izkušenj, katere so naju kasneje osebnostno spremenile, seveda v pozitivni smeri.
7.       Ali imava kaj za kar praviva, da je zgolj najino?
 Seveda imava. Najine pogovore ki trajajo po tri ure in več... Ko kar pozabiva na svet okoli naju, uživama, se smejiva, govroma bedarije.... Sj veš ti najini nepozabni trenutki. Woow toliko jih jee.... Bi že potrebovale kakšno knjigo da jih zabeleživa... Haha. :D
8.       Kaj najraje počneva skupaj?
Uživama ob pijači in zavijema/naredima kakšen krog po Rogaški ali pa grema v šoping.
9.       Kaj misliš, da je tisto, kar pri tebi najbolj cenim?
 Mislim da sta to predvsem zaupanje in iskrenost
10.   Koliko ti pomeni najino prijateljstvo in zakaj je tako posebno?
 Najino prijateljstvo mi pomeni ogromno.  Posebno je pa prav zato, ker  si zaupama, se podpirava, sva tukaj ena za drugo VEDNO. In upam,da še bo nanjino prijateljstvo trajalo naprej.
11.   Za konec nam povej še kaj želiš sporočiti bralcem mojega bloga?
 Cenimo prijetelje, ki so ob nas in negujmo odnose z njimi, saj je največje bogastvo ob sebi imeti prave ljudi.



Ni komentarjev:

Objavite komentar

Lanin prijatelj/ica sem rad/a ker?

olja blogerji moji :) kako ste? Za današnji post se nekaj prijateljev vprašala zakaj so radi moji prijatelji in katero mojo lasnost najbolj ...