ponedeljek, 9. julij 2018

Moje življenje, moja stvar

Olja blogerji moji :) kako ste? Ste kdaj sedeli nekje v naravi in razmišljali samo o sebi? Meni se je to zgodilo pred nekaj dnevi in moram povedati, da bi je bilo koristno.

Sama sem tiste vrste  človek, ki ima rad vse napej spanirano, da ne pride do neželjenih situacij. A zadnje čase ugotavljam, da to v vseh siatuacijah ni ravno najboljše. Vse tisto kar sem se v zadnjem času odločila spontano se je izkazalo za najboljše. 

Sem človek, ki se veliko smeji in je  skoraj vedno dobre volje. Ko nisem dobre volje se ni dobro kregati z mamo, ker sem izjemno eksplozivna. A tudi nadvse prijazna do tistih ki si  to zaslužijo.

Sem oseba načel in resnicoljubja. Oh, resnica je zame krajica. Raje povej resnico, ki boli 1x kot pa eno laž, ki boli vedno ko jo izrečeš.

Sem tremasta in ko  kaj ni po moje sem malo nejevoljna. Vem , da je trma velikokrat negativna lastnost, a jaz iskreno mislim, da je malo trme dobro, saj vsaj pri meni je tako da se ne predam, ko mi prvič ne uspe.

 Sem ambiciozna in si postavljam visoke cilje. Potem naredim vse, da jih dosežem pa tudi, če na koncu pljuvam kri, bom vsaj vedela, da mi je uspelo.

Sem jezikava in odločna. Včasih me to stane ampak ne znam si prestavljati, da ne povedala kar si mislim. Jaz imam skoraj za vsako stvar nekaj za povedati, haha ;)

Obožujem glasbo. Ne katerokoli ampak narodno-zabavno. To je glasba, ki ima sporočilo in ni spomercializirana. Poslušam jo vsak in zraven glasno zapojem.
Obožujem živali, ko sem z njimi sem povsem drug človek, njihova bližina me sprosti in me napolni s posebno energijo.
Obožujem ljudi, ki jim je mar zame! Tiste, ki vedo , da cenim iskrenost in direktnost. Rada imam ŽIVLJENJE!
  Ne glede na to, da sem na vožičku se rada udeležujem družebnih dogodkov in se družim s prijatelji, saj želim pokazati, da se ne glede na vse lahko imamo fanj in uživamo.

Ne malokrat sem zaradi tega, ker sem kakšna sem deležna očitkov, da tako trmasta oseba kot sem jaz pa že ne bo daleč prišla in da sem za cajtom, ker ni več tistih časov ko so ljudje povedali vse na glas. Pa je res tako? A nimamo v Sloveniji svobode govora? Imamo! Nočem biti pametna ampak pustite ljudem živeti, ko se njim zdi prav. Jaz se držim načela: my life, my rules ;)

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Lanin prijatelj/ica sem rad/a ker?

olja blogerji moji :) kako ste? Za današnji post se nekaj prijateljev vprašala zakaj so radi moji prijatelji in katero mojo lasnost najbolj ...