sobota, 28. julij 2018

Najbolj srečna sem ko sem obkrožena z dobrimi ljudmi

Olja blogerji moji ;) kako preživljate te počitniške dni?  Jaz se te dni prepuščam morskim užitkom in noremu nočnemu življenju na morju.

Veljam za zelo družabno osebo. Vedno se hitro vklopim v družbo in sem že ob prvem srečanju zelo zgovorna. To sem pač jaz. 

Glede na to, da sem na vozičku se vam morda zdi, da se bojim iti med ljudi in se ne želim pogovarjati a to je zmota ravno zaradi moje invalidnosti se želim še več pogovarjati ker želim ljudem odpreti oči. 

Sem velika ljubiteljica glasbe, zato najraje grem na kakšen koncert in tam pojem na ves glas in plešem po svojih močeh.

Prevsem pa rada grem ven na pijačko z prijatelji. Kavo  pijemo ure in ure in se pogovarjamo o temah, ki so trenutno aktualne.

S svojo družabnostjo želim dokazati, da so ovire le v naših glavah. In da če se želiš družiti  vedno najdeš ljudi, ki so istega mišljenja kot ti 

Si me želiš spoznati? Piši mi. Vedno rada spoznavam nove ljudi in vsakemu izmed vas bom dala priložnosti, da me vpraša kar ga zanima. Ne bojte se, ne grizem



Ni komentarjev:

Objavite komentar

Lanin prijatelj/ica sem rad/a ker?

olja blogerji moji :) kako ste? Za današnji post se nekaj prijateljev vprašala zakaj so radi moji prijatelji in katero mojo lasnost najbolj ...