četrtek, 26. julij 2018

Veliko skodelico kave prosim!

Olja blogerji moji :)  vsak ima razvade in navade v današljem postu vam prestavim eno od svojih največjih.

Vsak od nas ima neko razvado. Za nekoga je to čokolada, za drugega igre na srečo, spet tretji od čevljev. No, jaz pa od kave.

Kava. Črna. Turška. Dišeča. Jutranja, popoldanska ali večerna. Kava v vsakem delu dneva. Moja največja razvada. Pijem jo že od svojega 15.leta.

Kava je tisto nekaj brez česar si jaz ne predstavljam dneva. Zjutraj je kava moja rešiteljica, da funkcioniram čez dan. Če jo slučajno pozabim ali ne utegnem izpiti sem ves dan nejevolna. Popoldan je to nekaj tretutkov le zame, večerna kava pa je pomoč, da me drži po koncu dolgo v noč. Koliko kav spijem čez dan niti ne štejem. 

A je torej težko ugibati kaj naročim, ko se odpravim v gostilno? Ne. Kavo. Skoraj brez izjeme. Kave ne naročim le kadar se s prijatelji odločimo, da bomo imeli kotail večer.

Kakšno imam rada? Ko prijem doma obvezno skuham turško, ki jo zadnih nekaj tednov pijem brez mleka.  Zato, ker se mnenja, da je kava brez mleka bolj zdrava in bolj aromatična. Ko pa se odločim kavo spiti kje zunaj. Narocim kratko kavo ali pa belo kavo, ko se mi zlušta pene. 

Včasih sem imela obdobje, ko sem spila sedem kav na dan kar se mi kljub temu, da mi okus kave nadvse prija zdi malo pretirano. Zato sem si v zadnjem času število kav omejila na 4 skodelice na dan. To številko zdaj le redko presežem, saj se zavedam, da bi pitje kave lahko postalo moja odvisnost, kar si nikakor ne želim.

Si tudi ti ljubitelj kave? Kava ne maraš? Kakšen je tvoj odnos do kave?

Do prihodnjič

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Lanin prijatelj/ica sem rad/a ker?

olja blogerji moji :) kako ste? Za današnji post se nekaj prijateljev vprašala zakaj so radi moji prijatelji in katero mojo lasnost najbolj ...