sobota, 14. julij 2018

Po rasti majhna ,a po srcu velika

Olja blogerji moji ;) kako ste? Ste jo že mahnili na morje ali se še namakate v domači kadi? Kakorkoli uživajte poletje.

Sem male rasti. Eni pač nimamo te sreče, da bi se lahko primerjali z košarkarji. Malo za hec in malo za res imamo  pa to srečo, da sem nam ni treba sklanjati pod obod vrat, da bi prišli čeznje. Merim okoli 152 cm kar je za nekoga, ki je star 20 let precej malo. Včasih sem se s svojo višino precej obremenjevala, danes se večkrat rada počalim, da v malih flaškah strup. Se kdo strinja? 

Vsi , ki me poznajo vedno pravijo, da sem pravi sonček in da pozitivna energija kar sije od mene.Da sem res pogumna in velikokrat vzor.  Trudim se biti preprosta, dobrega srca in pomagati ljudem po svojih najboljših močeh. Do vseh poskušam biti prijazna ne glede na to kakšni so drugi do mene.  Verjamem v to ,da se dobro z dobrim vrača. Nikoli si ne bi mogla zamisliti kako je nekdo lahko zloben in želi drugim slabo. To preprosto ne bila jaz. 

Sem majhna, a ob enem velika. Velika zaradi svojih dejanj, ki jih brez da bi karkoli pričakovala v zameno delam za vas. Velika sem zato, ker mi največ na svetu pomeni to, da mi nekdo pove, da je prišel k meni, zato, ker  ve, da bom vedno znala najti prave besede. To je zame kompliment. Potrditev, da nekaj delam prav! 

Vedno ampak res vedno se vsaj potrudite biti dobri ljudje, širite pozitivno energijo, pomagajte po svojih najboljših močeh, podarite nasmeh, objem toplo besedo. To nekomu lahko spremeni dan, mesec, leto ali celo življenje!

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Lanin prijatelj/ica sem rad/a ker?

olja blogerji moji :) kako ste? Za današnji post se nekaj prijateljev vprašala zakaj so radi moji prijatelji in katero mojo lasnost najbolj ...