četrtek, 9. avgust 2018

Svet skozi moje oči

olja blogerji moji :) zunaj je neznostno vroče, zato sem v svoji sobi pijem limonado in pišem tale blog :)
Kako jaz gledam na svet svoje drugačne prespektive kaj mi veliko pomeni, kaj me jezi vse to so vprašanja na katera bom odgovorila s pomočjo današnjega bloga.
Moram povedati, da sem tiste vrste čovek, ki opazuje , opazuje in si na podlagi videnega usvari mnenje o svetu in ljudeh nasploh. Sem človek dejanj in če nekaj obljubim bom naredila vse kar je v moji moči, da se bo nekaj izpolnilo. 

Biti bogat ,vpliven, imeti pridne otoke, lepo ženo, hiško z bazenom, veliko prijateljev vse to so sanje zdravih ljudi, a bolan ima le eno biti zdrav in čim manj odvisen od tuje pomoči. Med tem , ko je nekomu samoumno , da gre vsako jutro na sprehod s psom drugemu ni samoumno, da sam naredi zgolj en sam korak.. Zato vam polagam na srce bodite srečni, da ste zdravi,kajti ,ko imate zdravje imate VSE!

Imam to srečo, da sem res obkožena s čudovitimi, srčnimi ljudi, ki  mi pomagajo skozi vsakdan, saj mi največ v življenju  pomeni prav to da se počutim sprejeto in lahko rečem le iskena hvala vsem tistim , ki ste me vzeli za svojo.  Tiste , ki mi želijo škoditi probam v veliki meri čimprej odsloviti.

Kava, konji, dobri prijatelji in zmožnost zrelega razmišljanja to so moji atudi za srečno življenje.  Brez tega moje življenje ne bilo kar je. Tako zelo rada se počutim svobodno, zato včasih kar brez razloga pobegnem nekam  v naravo in užavam v tišini.


Jezi, me  ker vas veliko jamra. No, saj imam tudi sama kdaj slab dan in pojamram načeloma pa iz vsake situacije potegnem dobro. Jamramo pa ponavadi zaradi totalno banalnih stvari, ki nimajo pomena za življenje. Valjenje krivde na druge joj kako me to jezi. Si kriv? Priznaj! resnica je kraljica!

Zakaj nočemo pomagati sočloveku? Zakaj ne znamo biti dobri? Jaz bom vedno trdila,  da je vse odvisno od vzgoje. A veste kako neopisno lep občutek je  nekomu polepšati dan samo z nasmehom ali pa starejši gospe odstopiti sedež na avtobusu.

 Jaz recimo ne morem peš na Donačko ali voziti avta pa sem navkljub vsemu iz tega potegnila le dobro. Morda ne morem hoditi lahko pa pišem in na ta način izrazim sebe, svoja čustva morda sem to dobila kot dar, da sem lahko navdih vam.

Pozitivno skozi življenje. Življenje je nekaj najlepšega kar vam je bilo podarjeno. Izkoristitega ga. Bodite dobri ljudje, pomagajte, sprašujte. Življenje vam bo dobroto 2x vrnilo <3
Rezultat iskanja slik za the sky's the limit

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Lanin prijatelj/ica sem rad/a ker?

olja blogerji moji :) kako ste? Za današnji post se nekaj prijateljev vprašala zakaj so radi moji prijatelji in katero mojo lasnost najbolj ...