sreda, 25. oktober 2017

Ljudje smo en drugemu učitelji

Olja blogerji moji ;) Jesen je polna barv, sonca in hladnejših večerov, moja glava pa polna misli o svetu. V tem postu vam bom  predstavila moj pogled na to kako se v življenju vsak dan učimo novih stvari o sebi in drugih , prevsem pa zakaj se lahko veliko naučimo iz izkušenj drugih.

Glede na to, da po novem čez teden živim v Ljubljani vsak dan srečujem mnoge ljudi, opazujem jih in se učim.Učimo se vse življenje! In bistveno učenje ni tisto učenje in znanje, ki pridobimo v šolah iz učebenikov. Najboljši učitelj je življenje samo. Jaz osebno se vsak dan naučim nekaj novega o sama sebi, spoznavam svoja počutja in stvari, ki me ganejo, užalijo, razjezijo. V zadnjem času sem tako spoznala, da imam v sebi mnogo več moči, da fizično nekaj naredim bolje kot sem si kadarkoli predstavljala in zanimivo je koliko stvari dejansko zmorem. Ampak, da se česa takega naučimo potrebujemo določene okoliščine, ko smo pravzaprav prisiljeni nekaj storiti. To je proces učenja.

Zadnje čase sem se na tak ali drugačen način srečala s kar nekaj novimi ljudmi. Vsak med njimi ima svojo zgodbo, tudi jaz jo imam. Ti ljudje so mi delček svojih zgodb zaupali dale so mi misliti. In veste koliko sem se nehote naučila- neprecenjivo. In veste kako neizmerno hvaležna sem za to za vse izkušnje teh ljudi! Čeprav si morda sploh ne mislim mi bo vsaka od teh izkušenj prišla enkrat prav. Niti približno si ne predstavljate kako vam lahko izkušnje nekoga drugega pomagajo v vašem vsakdanjem življenju. Včasih pomaga , ti nekdo reče ej, ti to zmoreš ali pa saj veš, da te razumem. 

Nekomu lahko celo moje izkušnje pomagajo v vsakdanjem življenju. Včasih me kdo vpraša kako sem bila vsemu kar mi je prišlo na pot v življenju do zdaj sploh kos. Povem vam ni lahko tudi jaz padam , jočem, sekiram in sem slabe volje to ni nič nenarovnega, a na koncu se po vsem slabem poberem in grem naprej po poti, ki sem si jo začrtala in ne ni vedno lahko in nič ne gre iz danes na jutri, a hvala bogu imam ob sebi ljudi, ki so moja motivacija, ko sama sebi ne znam več pomagati.Ampak še vedno pa sem mnenja, da pozitiva dela čudeže.

Na svetu nismo sami. Imamo ljudi , ki so tu za nas, da nam dajo nasvete in predajo izkušnje, ki nam bodo  morda pomagale izboljaša kvaliteto življenja. Nikoli ne jemljite nobenega človeka za samoumevnega.Vsi ljudje, ki so prišli v naše življe so tu z namenom, da nas nekaj naučijo. Ljudje smo drug drugemu učitelji.Združeni smo za to, da se dopolnjujemo in smo si v oporo. Nekmu smo rama opore, drugemu razlog za smeh tretjemu pa trn v peti. To jev življenje in vse to so izkušnje, ki nas učijo živeti in nič ni narobe, če kdaj ne najdemo rešitve pa za nasvet koga vprašamo pač pa ravno nasprotno .

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Lanin prijatelj/ica sem rad/a ker?

olja blogerji moji :) kako ste? Za današnji post se nekaj prijateljev vprašala zakaj so radi moji prijatelji in katero mojo lasnost najbolj ...