sobota, 14. oktober 2017

Ne, da sovražim, da ljubim sem na svetu

Olja blogerji moji :) Nikoli nisem bla tiste vrste človek, ki prezira ljudi zaradi tega, ker mi kakšno njihovo ravnanje ne odgovarja ali pa mi ni všeč njihov karakter. Vedno sem se trudim v ljudeh najti tisto drobtinico dobre, ki je očem še tako skrita in ponavadi jo tudi odkrijem. Tako dolgo vrtam v nekoga, da odkrijem tisto dobro plat nekoga. In vedno dam nekomu priložnost, da se mi predstavi in pokaže v svoji najboljši luči šele na to ga sodim.

Vsi ljudje imamo dve plati. Plat dobrote in dobrega ravnanja in slabo plat, ki jo pokažemo v trenutkih, ko nam gre nekaj ali nekdo pošteno na živce ali pa tedaj, ko imamo slab dan. Noben človek ni popoln in nihče od nas v življenju ni zgolj srečen. Morda imam v življenju to srečo, da ljudi preberem kot knjigo pred mano ljudje le stežka kaj skrijejo. Vedno vem kdaj nekoga nekaj muči in kdaj je nekdo srečen kot da je njegov ves svet.To preprosto opazim. Ni težko le dobro morate opazovati svet okoli sebe. Poskusite še vi!

Ljudje se vse prepogosto skrivamo za nekimi navideznimi maskami. Priznam tudi jaz se občasno zalotim, da sem si nadela masko nasmeha znotraj mene pa se dogaja totalen kaos in sklenila sem, da tega nebom več počela ker taka maska ne prinese osebne sreče. Ste se kdaj vprašali kaj se zgodi, če se čez dan in pred drugimi skrivate pod masko? Zvečer boste kljub temu, da ste okolici dali vedeti, da je z vami vse vredu ostali sami ,legli boste v posteljo in se zlomili. Je to vredno? Ne! Sama sem se zato odločila, da za vedno odložim masko in vedno na ves glas povem " lejte ljudje danes ni moj dan" ali pa  slabo sem pa kaj, saj noben človek ni vedno samo dobre volje! Kdor pravi, da je laže. Zagotovo!

Včasih poslušam ej, Lana zakaj si ti do vseh tako dobra? Tudi do tistih, ki so nesramni do tebe? Razlog za mojo dobroto do vseh ljudi se skriva v tem da verjamem, da se dobro nekoč vrne in da je bistvo očem nevidno, zato sama gledam in se ravnam po srcu. Ne vem kaj bi mi prineslo to, da se jaz na nekoga brez pomena jezim in mu pridigam kaj je prav in kaj ne. Če je na moji poti nekdo s katerim nikakor ne najdem skupnega jezika se raje kot da bi se prepirala umaknem in nadaljujem svojo pot. Moja dobrota  je bila že mnogokrat izkoriščena in zlorabljena, a to sem jaz. Jaz ne znam biti zlobna. Vem, včasih bi morala biti vsaj do tistih, ki si to zaslužijo, a mi preprosto ne ratuje.

Na svetu namreč nisem ,zato, da bom do ljudi gojila zamere in jih sovražila ampak jaz verjamem, da sem na svetu, da ljudem dam vedeti, da je veliko lažje biti dober in ljudem dati na znanje, da se na nekoga lahko naslonijo, ko jim je hudo. Jaz osebno ne morem biti niti jezna na nekoga dolgo, ker sem mi to zdi poguba časa in energije. Energijo, ki bi jo porabila med tem, ko se z nekom kregam pa raje vložim v iskren pogovor s katerim najdemo skupno rešitev. V Svetu je dandanes že tako preveč grozot in kreganje ne prinese pozitivnih učinkov. Za to sem jaz na svetu, da vam prisluhnem, vam pomagam in vas imam rada.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Lanin prijatelj/ica sem rad/a ker?

olja blogerji moji :) kako ste? Za današnji post se nekaj prijateljev vprašala zakaj so radi moji prijatelji in katero mojo lasnost najbolj ...