sobota, 7. oktober 2017

Postala sem študentka in prvi teden v Ljubljani

Olja blogerji  moji ;) Današnji blog bo govoril o začetku nove poti v mojem življenju, nekateri pravijo, da je to najlepše obdobje v življenju mladega človeka. Pomemben korak na poti k samostojnosti.Vstopila sem v čas, ki mi bo po mojem mnjenju dal tisto kar je kasneje v obdobju, ko zaključiš s študijem in se zaposliš ter si usvariš družino zelo pomembeno. To je odgovornost. Že po prvem tednu vem,da je odgovornost nekaj kar mi bo Ljubljana zagotovo dala. Vsem, ki se želite naučiti samostojnosti in odgovornosti polagam na srce pojdite študirat vstran od doma, v velika mesta.

V ponedeljek, 2.10.2017 sem tudi uradno postala študentka in s tem se zame niso začele sao študijske obveznosti ampak sem iz varnega udobja doma zakorakala na pot samostojnosti in odločanja. Razprla sem krila in kot ptica selivka in odletela v neznano. To pa je tudi čas,ko bom spoznala kaj je prava definicija življenja, jaz svojo definicijo sicer že imam, a čas študija mi bo dal nove razsežnosti.

Ker sem si želela postaviti velik cilj sem se odločila za študij v Ljubljani. Ljubljana veliko mesto,ki je  polno neznanih obrazov in z veliko novostmi. Ko vam tole pišem imam kar solze oči. Priznam prvi teden v Ljubljani je bil zares težak. Težak v smislu, ko si vržen v določeno situacijo pa ne veš kaj pričakovati in je na preizkušnji tvoja potrpežljivost. Prvi teden stran od doma je za mano bil je poln novosti in zelo čustven a hkrati tudi poln novih čudovitih ljudi in novega znanja in spoznanj o sebi .Presenečena sem sicer nad dejstvom, da se na nov način življenja in dela še nisem povsem navadila, saj sem drugače zelo prilagodljiv tip človeka, a saj veste kako pravijo vsaka stvar rabi svoj čas tudi ga. Očitno malo več kot vse stvari do sedaj. Tudi jaz sem samo človek, ki kljub svoji odločnosti in veri v uspeh rabim svoj čas. Čas, da se na vadim na vse novosti, ki jih s sabo prinesel korak, ko sem se odločila, da svojo karierno pot nadaljujem na Fakulteti za upravo v Ljubljani.
Kar se tiče faksa, ki sem ga izbrala mislim, da bom z trdim delom in močno voljo vsemu kos tudi tistim predmetom , ki so na mojem predmetniku pa mi ne dišijo preveč. Starejši kolegi so mi povedali, da od predavanj odneseš zelo veliko,saj  ti tam profesorji povedo na kaj dajo povdarek in približno povedo kaj bo v izpitu.  Zato sem se odločila, da bom na predavanja pridno hodila in si urejala zapiske seveda pa ob tem ne bom pozabila na to, da je pomembna tudi zabava in da ti prijatelji s katerimi prijateljske vezi stkeš v času študija ostanejo za vedno.

In čeprav se študija veselim vam povem, da   ni boljšega kot vedeti, da se bom ob koncih  tedna in opravljenih obveznostih vrnila domov v znano  okolje in med znane ljudi in jim povedala koliko mi v resnici pomenijo. Resnično rada imam dom in svojo družino. Ko sem čez teden v Ljubljani poleg družine najbolj pogrešam moje zlate prijatelje in udobno domačo posteljo ter mamino kuho.

Pravijo, da je študenska težka. No, to bomo še videli tekom študijskega leta, a sama mislim, da  če znaš ločiti med delom in zabavo se vse da. Vsega more biti. Splošno znano je, da se brez muje še čevelj  ne obuje zato bo  treba treba v študij vložiti kar nekaj dela a bom na koncu najbolj vesela, ko bom uspešno opravila vse obveznosti in izpite. To bo zame osebna zmaga ,zato bom za to garala in se ob enem zabavala. Ljubljana je namreč mesto tisočih priložnosti.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Lanin prijatelj/ica sem rad/a ker?

olja blogerji moji :) kako ste? Za današnji post se nekaj prijateljev vprašala zakaj so radi moji prijatelji in katero mojo lasnost najbolj ...