nedelja, 29. oktober 2017

Glasba je zdravilo

Olja blogerji moji ;) vem, post o pomenu glasbe zame je sicer že nastal ampak ta post bo namenjen predvsem temu zakaj jaz in še marsikdo za glasbo pravim, da je zdravilo.

Vsakemu izmed nas se kdaj zgodi, da pade ne vidi več izhoda in želi stran. Tudi meni. In s tem nič narobe, s tem samo povem, da sem človek s čustvi, ki mi jih ni sram pokazati. To sem jaz! Vesela ali žalostna, a kljub vsemu zvesta sebi, zvesta tistemu kar čutim pa naj bo vam to vsec ali ne. In tukaj pride na vrsto glasba tisto sredstvo, ki mi daje moč in me dvigne ter napolni z energijo tudi ko sama že mislim, da danes pač ne nič z mene, ker nimam energije. A glasba je tista, ki mi jo da. Ko včasih ob jutrih vstanem z levo nogo hitro prižgem radio in začnem glasno peti. To je terapija, ki za mi zagotavlja, da bo moj dan čudovit in nasmejan.

Glasba dela čarovnije. Glasba so zvoki in šumi, ki me pomirjajo in mi dajejo moč. Glasba je mnogo več kot le melodija in besedilo, glasba je motivacija, zdravilo, navidezna moč, ki me žene naprej in mi kaže pozitivne strani življenja tudi ko jih sama morda spregledam.Glasba je inspiracija! 

Glasba je del mojega vsakdana. Moja duša poje od navdušenja, ko zasliši zvoke znane melodije iz radia ali kakšnega drugega medija. Samo da je glasba pa sem povsem druga oseba. Nasmejana, srečna, polna volje. Povem vam, da je tudi glasba ena izmed glavnih krivk, da sem danes tu kjer sem, saj je ravno glasba tista, ki me vedno znova dvigne pa sem lahko še toliko na tleh. 

Vem moje življenje bi bilo brez glasbe prazno in ne bi imelo takega smisla. Ni skrivnost če vam povem, da se čez teden, ko sem v Ljubljani in ko se vrnem s predavanj v mojem računalniku vrti CD poskočnih muzikantov z naslovom Pokvajeni fantje. Največkrat zavrtena pesem tega albuma pa je pesem z nalovom Ne veš, ki v moje oči se vedno privabi solze ganjenosti. Seveda pa je izbor glasbe za nek dan odvisen od mojega počutja tisti dan! Včasih sem zelo rokersko rapoložena, včasih pa imam dneve, ko me preplavljajo globoka čustva.

3x hura za glasbo! Naravno zdravilo, ki ima pozitive učinke na telo in duha ;) Ko sem bolana ali slabe volje in dokler nimam vročine je moje edino zdavilo glasba in tudi najbolj učikovito. včasih rabim uro časa le zase  kaj delam? Popolnoma se umirim, nastavim glasbo in uživam v miru obdana z glasbo neprecenjivo vam povem. Ko poslušam glasbo mi ni treba o ničemer razmišlati in sem lahko svobodna kot ptica. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Lanin prijatelj/ica sem rad/a ker?

olja blogerji moji :) kako ste? Za današnji post se nekaj prijateljev vprašala zakaj so radi moji prijatelji in katero mojo lasnost najbolj ...