nedelja, 22. oktober 2017

Zaupaj srcu, razum nam postavlja ovire, ki nam onemogočajo srečo

Olja blogerji moji :D Danes je eden tistih dni, ki me je kjub vsem obveznostim spodbudil k razmišljanju o svetu. Zakaj smo  ljudje  nesrečni, zakaj kritiziramo nekaj, če nič ne naredimo zato, da bi bilo bolje, zakaj sebe in drugim kratimo srečo. vse to zazo, ker premalokrat v življenju prisluhnemu srcu in tistemu kar čutimo. Veliko raje se zanašamo na razum, ker menimo, da je tako bolje.

No, jaz osebno mislim, da nam razum veliko krat onemogoči srečo, saj nam na pot postavi ovire, ki v glavi naredijo blokado in nam omegočijo zmožnost zrelega mišljenja. Ko se zanašamo na razum se vedno v naših glavah pojavi vprašanje: Ja, kaj bodo pa drugi rekli? Ta stavek onemogoča uživati življenje. Vedeti morate, da vaša ali moja sreča ni odvisna od drugih ampak zgolj od nas samih. Zato je le od nas odvisno koliko se bomo pustili spovocirati , kako bomo na neko stvar reagirali. Starejši ljudje pravijo poslušaj razum zanema srce, a jaz pravim da bi moralo biti obratno.

Razum včasih zanemari srce kar se mi ne zdi prav. Kajti razum včasih ne vidi stvari, ki jih občuti srce. Razum včasih vidi svari bolj kompirane kot so v resnici , zato če hočete  dobiti realne rešitve za določene robleme se zanesite na srce. Jaz se vedno ravnam po srcu in poslušam svoj šesti čut in lahko vam povem, da sem v življenju do zdaj sprejela zelo malo napačnih odločitev, ki pravzaprav niso bile napačne ampak sem se mogla iz določenih situacij le potegniti nek nauk in hvaležna sem za to.

Srce je stroj, ki zna preceniti kaj je prav in kaj ne čeprav se včasi zdi, da ni tako. A zagotavljam vam, če se boste vedno ravnali po srcuin ne boste pustili, da vas gane kaj o vas pravijo in mislijo drugi boste vedno našli razlog za srečo. Razlog za srečo je namreč v vas in ne v okolici.

Seveda v nekaterih situacijah brez razuma pač ne gre to mi je jasno, a sama se veliko raje zanašam na srce kot na razum,kajti srce ne pozna mask odzove se tako kot se mu zdi najbolj prav. Ne išče bližnic in se skoraj nikoli ne zmoti. Srcu namreč ni mar kdo smo ampak kaj znamo in zmoremo.

Polagam vam na dušo v življenju se ravnajte po srcu in vaše življenje bo lažje in lepše. Ravno razum je namreč v veliko primerih tisti, ki nam onemoča srečo, saj nam na pot postavla ovire mi pa smo tisti, ki jim dovolimo, da nam pridejo do živega.  pustite srcu, da vam pomaga odločiti se za pravo stvar vsaj pri pomembnih odločitvah.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Lanin prijatelj/ica sem rad/a ker?

olja blogerji moji :) kako ste? Za današnji post se nekaj prijateljev vprašala zakaj so radi moji prijatelji in katero mojo lasnost najbolj ...