sobota, 4. november 2017

Moje sanje so tako majhne, a tako velike

Olja blogerji moji : ) te dni mi je malo ponagajalo zdravlje, a sem kljub temu pridno delala za faks, ko pa sem to delo naredila je sledilo prijetnejše- razmišljanje in pisanje. Danes se bom doknila sanj.  Prepričana sem  , da ima vsak izmed nas sanje. Velike in majnne. Odkrite in skrite. Sanje, ki se tičejo z zgolj nas in sanje, ki jih imamo zato, da bi pomagali svetu.

Kaj so sanje? Kaj je vaš odgovor na  to vprašanje? No, da vam povem moje mišljenje o tej temi. Sanje so pomoje nekaj kar si zelim neke predstave o tem kakšni bi morali biti mi, naše življenje in svet okoli nas.  Pa smo se kdaj vprašali kaj smo za svoje sanje pripravljeni storiti? Zakaj mismo pri uresničevanju sanj pripravljeni prehoditi visoko trnje in se boriti? Zakaj obupamo? Ker se bojimo odziva okolice in da bi napel ugled. To kar počnemo je narobe! Kakeršnekoli so naše sanje moramo nareti vse jih urešničimo

Ljudje vse prepogosto sanjamo o tem in onem. Kako bi imeli najboljši avto, veliko hišo, debelo denarnico, pridne otroke, popolnega partnerja, ugledne prijatelje in ubogljive štirinožne prijatelje. To so res sanje, ki so velike in le redkim dosegljive. Pa tudi tistem, ki so je vprašanje koliko lastnega truda so vložili v to kar imajo. Povem vam raje imam manj pa vem da sem v to kar imam vložila lastno delo in trud. No to so sanje velike večine ljudi v današnjem svetu. Zakaj bi radi toliko imeli, če pa še z malim niso zadovoljni? Če nič kar imajo znajo ceniti? Vam jaz povem? Ker jim je bilo vedno vse na krožniku dano in se za nič niso rabili truditi. 

No moje sanje so nekoliko drugačne od vaših veste kaj si jaz želim in o čem sanjam? O razumevanju, ljubezni , komunikaciji med ljudmi, in nehitenju v svetu. Želim si tudi, da otroci po svetu ne bi bili lačni. Mar je to preveč?  Mar so moje sanje tako nedosegljive? Mar nam je res tako vseeno za svet in državo v kateri živimo? Mar ljudje res mislimo, da je ugled v družbi pomemben? Mar nam bo to prineslo srečo? Jaz mislim da ne! Noben ugled in noben denar nas ne postaviti visoko v družbi čeprav zadnja leta ljudje drug drugemu dajemo vtis, da bomo zaželjeni samo, če bomo imeli denar in vpliv. Dobenih sanj pa ne dobimo brez moči, da bi jih uresničili. Zato vam plagam na srce sanjajte in si postavljate visoke cilje.

Nek mislec je rekel, da nič ne pomagajo vse dipome sveta, srce na pravemu mestu in tu mu pritrdim. Kaj ti bo denar, če človeku ne znaš zaželeti dober dan. Moje sanje so tako majhne, a tako velike za ta naš svet. Marsikdo mi pravi : tvoje sanje so tako resnične in skromne, a bojim se da težko dosegljive. Veste kaj pa pravim jaz? Samo nikoli ne smemo obupati. V današnjem času se res zdi da so moje sanje tako zelo nedosegljive, a verjamem da nisem edina, ki razmišljam in da se bo nekoč našel človek, ki bo te stvari znal povedati na glas in sanjam o ugledu, lepem avtu  in popolni postavi narediti konec. Jaz prav nestrpno čakam ta dan. To bo dan rasvetljenja. 




Ni komentarjev:

Objavite komentar

Lanin prijatelj/ica sem rad/a ker?

olja blogerji moji :) kako ste? Za današnji post se nekaj prijateljev vprašala zakaj so radi moji prijatelji in katero mojo lasnost najbolj ...