sreda, 15. november 2017

Ne bodimo omejenii in odvrzimo predsodke pa bo svet lepši

 Olja blogerji moji :).Te dni se pridno učim za kolokvija, ki me čakata v prihodnih tednih zato blogi niso pogosti, a nič strahu še vedno bom pisala in vedno sem v mislih z vami.

Ob večerih, ko po celem dnevu opravkov ležem v posteljo se kljub temu, da sem priznam zelo utrujena še vedno najde čas za razmišljanje. Moje razmišljanje o svetu, o tem kako in zakaj je svet tak kot je. O vsem kar se na svetu tako ali drugače dogaja ima pač svoje mnenje in zdi se mi prav, da je tako. Razmišljati pač moramo s svojo glavo.

Na živce mi gre kako je ta naš ljubi svet poln predsodkov in omejenosti v naših glavah jezi me koliko imajo nekateri za povedati o drugih,a v resnici ne znajo pomesti pred svojim pragom.Če bi vsak predno obsoja druge najprej pometel pred pragom bi imel zagotovo vedno dovolj dela.

Ljudje imamo navado, da brez kakršnega koli razloga obsojamo in s tem same sebe zelo omejujemo. Dandanes si ne upamo več drugače razmišljati, ker nas je strah, da bili zaradi tega bili izrinjeni iz družbe, a tako razmišljanje je zmotno.Vsak ima pravico do svojega  mnenja in pravico ga ima tudi izraziti.  Za nas je drugačen vsak, ki ima drugačen stil oblačenja, okus glasbe ali pa se rad druži drugačnimi ljudmi od večine.

Zadnje čase poslušam Lana zakaj se lepo oblačiš in zakaj se ličiš, če se prej pač nikoli nisi? Moj odgovor pa je vedno zato, ker želim biti urejena, samozavestna. A to, da sem na vozičku pomeni, da je pač prepovedano biti urejen? Ali je to nekaj čudnega? Tudi jaz sem samo človek iz mesa in krvi. In tudi , če sem na vozičku imam iste pravice kot vsi vi.

Če sprejmeno svet in ljudi v njem takšne kot so  bomo  naredili veliko uslugo sebi in drugim. Saj predsodki nikoli niso bili dobra motivacija niti niso  primesli prijateljev. Predsodki so namreč povod za sovraštvo ampak na svetu nismo zato, da bi sovražili. Na svetu smo zato, da se imamo radi. Ironično bi bilo mislili, da se bomo imeli med sabo vsi radi pa vendar je imeti rad tako lepo.

Naj se sliši še tako egoitično ampak povem vam vedno glejte, da boste srečni vi. Kajti, če boste srečni vi boste ižarevali posebno energijo, ki bo maglet za ljudi, ki si vas zaslužijo. Ob enem pa boste dali vedeti drugim, da vas opaske in predsodki, ki jih gojijo do vas ne ganejo in imate radi svoje življenje. Polagam vam na srce OSTANITE ZVESTI SEBI!


Ni komentarjev:

Objavite komentar

Lanin prijatelj/ica sem rad/a ker?

olja blogerji moji :) kako ste? Za današnji post se nekaj prijateljev vprašala zakaj so radi moji prijatelji in katero mojo lasnost najbolj ...