petek, 24. november 2017

Vsak pride v naše življenje z določenim razlogom in točno takrat,ko je čas za to

Olja blogerji moji :)  te dni sem zelo zaposlena z delom za faks in učenjem, zato bloga v sredo ni bilo. Kljub temu pa brez pisanja ne morem, to je moj način izražanja. V tem se dobra in to je balzam za mojo dušo.

Naj se sliši še tako kruto vseh ljudi, ki bi si jih želeli imeti v svojem življenju pač  nimamo, nimamo zato, ker vsak, ki pride v naše življenje je tam z določenim razlogom. Nekateri, zato, da nas nekaj naučijo drugi, zato, da nas razjezijo, tretji, da nas ljubijo, četrti, da nam povedo kako smo posebesni in še in še. Ne moremo imeti koga bi si želeli. Imamo tiste ki jih potrebujemo. Tako je tudi prav!

Sama lahko povem,da sem v življenju  hvaležna za vse kar  imam. Tudi za tiste ljudi , ki so iz mojega življenja odkorakali, saj so mi s tem, ko so odšli dali vedeti koliko jim je v resnici mar zame in v resnici dali prostor tistim, ki si me zaslužijo. In še posebej hvaležna za tiste, ki so tukaj ob meni in so na tak ali drugačen način povezani z mano. Vsak dan me naučijo kaj novega o meni in mi dajejo vedeli, da nisem kar nekdo ampak sem njihova hči, sestra, prijateljica, zaupnica, sonček in še kaj.

Vsak od nas si želi v življenju nekoga, ki ga nima, a življenje dobro ve kdaj je čas, da nekdo pride in nenazadnje tudi gre iz njega. Razlogi za prihode in odhode so različni in imajo namen. Če ne poznate teh razlogov se ne sekirajte,življenje za vas hoče le najboljše, zato na vašo pot pošilja različne ljudi, ki vas iz dneva v dan učijo, tolažijo, nasmejejo, ljubijo, sovražijo.

Jaz se vsak večer zahvalim za vse ljudi, ki so okoli mene in vsak trenutek , ki sem ga preživela z njimi. Vsak posameznik je zame unikat in za vsakim od njih se skriva vsaj delček mene. Kot že velikokrat rečeno si namreč ljudi s katerimi se bomo obdali izbiramo sami na podlagi svojega karakterja. In sama zase lahko rečem da sem se obdala s čudovitimi ljudmi ob enem pa mi življenje na pot pošilja same zlate ljudi, ki jihne zamenjam za nič na svetu.

Nikoli se ne sekirajte za tiste, ki odidejo in nimajo časa za vas. Zapomnite si niso vas vredni. Kdor vas je vreden ga bo pot življenja sama pripeljala do vas ko bo čas za to . Nikoli ne prihitevajte časa in potem, ko neka oseba pride v vaše življenje bodite hvaležni za vsakega in vsak trenutk z njim.

Ko boste čez leta pogledali nazaj se boste z radostjo v srcu spominjali ljudi , ki so bili sonce vašega življenja, ki so vas bodrili, ko ste skoraj že obupali in z vami jokali, ko vam je bilo bilo hudo. Na stara leta le odprite album s slikami in na glas povejte kako hvalažni ste za življenje, ki ga živite in ljudi , ki so ob vas.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Lanin prijatelj/ica sem rad/a ker?

olja blogerji moji :) kako ste? Za današnji post se nekaj prijateljev vprašala zakaj so radi moji prijatelji in katero mojo lasnost najbolj ...