sreda, 8. november 2017

Posebna sem pa kaj, to sem jaz

Olja blogerji moji :) na faksu imam prost dan, ure dela in učenja za faks so za mano, zunaj pa sta se megla in rahel dež   odločila, da  bom današji dan pač preživela noter. To je kot nalašč dan za nov blog. V glavi se mi non stop porajajo misli o meni sami, non stop vprašanja zakaj sem se nekaj odločila kot sem se, zakaj rada delam določene  stvari in vedno znova dobim enak odgovor,ker to si ti posebna ,a to si ti.

To kar mene kot osebo predstaavlja navzven je moj " najboljši prijatelj vožiček, ki me spremlja na vseh poteh. Ni pa to edina posebnost, ki me dela tako posebno in neponovljivo kot sem.

Sem oseba, ki ima rada stvari splanirane naprej, da ne pride do neprijetnih situacij, da bi mi zmankalo časa za vse stvari, ki jih moram narediti. Oganizacija sploh zdaj, ko sem v Ljubljani in morem sama razpolagati s svojim časom in denarjem je del mojega vsakdana in mi pride še kako prav.

A veste kaj je zame največja spostitev? Glede na to, da sem tako mlada bi si morda mislili, da so moja najboljša spostitev petkove večerne  zabave in popivanje pa ni res. Najboljša sprostitev zame je takrat, ko sedem na konjski hrbet, ne razmišljam nič in preprosto uživam.

Sem odločna oseba z močnim karakterjem.  Tako je, ko si Lana nekaj zabije v glavo bo tako dolgo vztrajala dokler ji ne uspe pa če bo mogla zato pljuvati kri.  Vedno se znam postaviti zase in vedno želim priti resnici do dna.

Če bi me prosili, da naj sama sebe opišem v 5 besedah bi izbrala naslednje: glasba, šport, kava konji, pozitiva. Tako vse to so stvari brez katerih moje življenje ne bi bilo takšno kot je. Glasba se vrti noč in dan, ko je na sporedu kakšna tekma navijam, da skoraj glas spustim. Kava je pr meni na sporedu vsaj 3x na dan, najraje pa jo spijem v dobri družbi. Konji so tista bitja k katerim se zatečem, ko rabim mir in svobodo. Pozitiva pa je tista stvar ki me drži po konju.

Skoraj nikoli nisem slabe volje in v ljudeh iščem dobro. Da sem jaz kdaj slabe volje mora biti pa nekaj hudo narobe.  Se spašujete zakaj mojega obraza nasmeh nikoli ne zapusti? Ker preprosto uživam svoje življenje. Prepričana sem, da sem na svetu za to, da ljudi spravljam v dobro voljo. Sem tudi oseba, ki želi v ljudeh odkriti dobro. V vsakem od nas se namreč skriva kanček dobrega le če želimo to odkriti.

 Sem zelo čustvena oseba. To ne pomeni zgolj, da skos jokam ampak tudi, da se hitro razveselim in da sem zelo ganjena, ko me kdo preseneti z majhnimi rečmi, ki jih ne more kupiti noben denar.

No tako to sem jaz tako samosvoja in posebna. A kljub vsemu JAZ! trudim se biti najboljša verzija sebe in ne igram svoje osebnosti. Taka kot sem pač sem. Kdor bo v meni prepoznal zaveznico in dobro dušo bom vesela in se bom rade volje družila z njim in mu posvetila tudi delček svojega dragocenega časa. Ostalim pa želim vse dobro na njigovi življenjski poti in naj se imajo lepo. V mojem življenju pač prostora  za negativce in ljudi, ki mi želijo škoditi.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Lanin prijatelj/ica sem rad/a ker?

olja blogerji moji :) kako ste? Za današnji post se nekaj prijateljev vprašala zakaj so radi moji prijatelji in katero mojo lasnost najbolj ...