sreda, 1. november 2017

Ljubim svoje življenje- stavek, ki gre ljudem pošteno na živce

Olja blogerji moji :) Današnji dan, dan spomina na mrtve me je spodbudil k razmišljanju o življenju in njegovi minljivosti. Danes si jutri te lahko ni več. Življenja ne smemo jemati kot nekaj samoumevnega. V življenju moramo najdi ravnovesje med delom in zabavo.

Skozi življenje ljudi spremljajo take in drugačne usode. Eni se udajo v njih in obupajo, drugi jim kažemo zobe in se borimo. Eni trdo delajo in pri tem pozabijo na zabavo kar ni nujno vedno slabo, a kaj kmalu se to nekje začne poznati. Drugi pa pridno in zagreto delamo ,a si  ob tem tudi vzamemo čas za ljudi, ki jih imamo radi in zabavo. Življenje je treba živeti prez pretiranega razmišljanja o tem kako je najbolje, da živimo. Vsak človek je zase svet in vsak ima svoje predstave o tem kako naj bi živel. Prepričana sem, da, če zdaj izberem naključne ljudi in jih vprašam kako bi morali živeti mi bo vsak podal svoj odgovor za katerega meni, da je pravi. Tako je tudi prav, saj namreč imamo ljudje v našem življenju vsak svoje potrebe in želje, ki jih želimo uresnčiti.

Skozi popotovanje, ki mu pravimo življenje srečujemo mnoge ljudi. Eni postanejo naši prijatelji, partnerji, sosedi, drugi le bežni znanci, tretjim pa predstavljamo večne tekmece. Toliko stvari se nam dogodi tekom življenja, da bi težko rekla, da nam je kdaj dolčas. Skozi preizkušnje, ki nam jih nudi življenje se učimo, rastemo, pademo, se poberemo, se zaljubimo,včasih obupamo, vstrajamo, jočemo , smo šibki in postanemo močni. Na tej poti pa spoznamo tudi ljudi, so vredni našega truda in časa pa tudi tiste katere ni vredno izgubljati besed in  ne solza. Življenje je pač učitelj, vsak dan. Živimo, da se učimo, spoznamo sebe in okolico.

Ne maram ljudi, ki se v življenju  opravičujejo za svoja dejanja. Nič nimam proti , če se ljudje opravičimo, ko smo nekomu strorili krivico, to počnem tudi jaz. Ne maram pa ljudi, ki se opravičujejo za to kako živijo. Vsak živi po svoje in kot se mu zdi najbolj prav in za to se mu ni treba opravičevati. Ljudje bodo tako ali  tako vedno našli nekaj kar jim ne bo prav. Pustite jim kost, da jo glodajo in se jim smejte to jih bo najbolj prizadelo. Ko bodo videli, da vas nič ne gane pa vas bodo nehali zbadati. In ne pozabite uživati življenja.

Jaz sem znana po tem , da vedno pravim, da ljubim svoje življenje. Ljudem gre to pošteno v nos, saj pravijo, da ljudje,ki so se rodilli s enako ali podobno usodo kot jaz pač ne morejo uživati življenja, saj se morejo neprestano boriti za obstanek . NI RES! Življenje uživaš toliko koliko si sam dovoliš in tukaj ti do živega ne more nobena usoda. Sama verjamem, da sem se rodila s posebnim poslanstvom in da mi je zaradi tega predpisana tudi takšna usoda. Staršema sem neizmerno hvaležna , da sta mi dala življenje. Čisto nič v svojem življenju ne bi spremenila. Za čisto nič kar sem naredila mi ni žal in vse bi še enkrat naredila isto, ker vem da ima vse svoj namen. In še enkrat vam na glas brez sramu in s polno mero zavedanja povem LJUBIM SVOJE ŽIVLJENJE kakeršnokoli že je. Pa vi? Imate radi svoje življenje?


Ni komentarjev:

Objavite komentar

Lanin prijatelj/ica sem rad/a ker?

olja blogerji moji :) kako ste? Za današnji post se nekaj prijateljev vprašala zakaj so radi moji prijatelji in katero mojo lasnost najbolj ...