ponedeljek, 21. avgust 2017

Barcelona skozi moje oči

 Olja blogerji moji veseli me, da bom lahko z vami delila izkušnjo, ki se mi je zgodila v preteklih dneh, ko sem z majhnim kovčkom, prvič brez bdružine dpotovala na drugo stran evrope, ker je bilo to zame prvič so spreletavali mečani občutki na eni strani nekakšen strah pred vsem novim kar me čaka čeprav imam rada adrenalin, izzive in nova poznanstva, na drugi strani pa močna želja po potovanjih in tem, da sebi in drugim dokažem, da zmorem in znam biti 4 dni odgovorna za svoja dejanja brez tega, da mi nekdo venomir stoji za petami in mi pravi kaj je prav in kaj ne. Pa je napočil dan odhoda, dan, ki sem ga čakala celo svoje življenje. Po naravi sem avturična, odprta, komukativna -tipična srtelka pač. Rada se učim in spoznavam druge kulture, zato so potovanja kot nalašč zame. Ko sem pred skoraj dvemi leti za  svoj 18 rojstni dan v dar sprejela darilni bon za potovanje v kateri koli košček evrope sem se dejansko zavedala, da se zame začne odpirati nov svet. Svet potovanj in razskovanja ,ki ga tako obožujem. Moj cilj je videti velik del sveta, upam, da se mi to uresniči.

 No tako sem se danes zgodaj zjutraj vrnila iz mojega potovanja po prelepi, razgibani, pisani in sončni Barceloni.Kaj naj rečem? Tole potovanje mi je veliko dalo nove ljudi, spoznanja in nov pogled na svet.Španci tako topel narod, tako dostopen. Dali bi ti sebe, če bi lahko. Ko se prehajaš po ulicah vidiš pare,ki se držijo za roke in ljudi, ki se znajo pogovarjati tega v Sloveniji ne znamo več
  Ko se sprehajaš po ulicah  iz  oči ljudi sije odprtost, vidiš pare,ki se držijo za roke in ljudi, ki se znajo pogovarjati tega v Sloveniji ne znamo več. Dostopnost invalidom me je res pozitivno presenetila- wc za invalide na vsakem koraku prevsem pa veliko spoštovanje- ni treba čakati v vrsti in za nič prositi, ker preprosto razumejo potrebe . Hrana, ki bi jo kar jedel, lahka a tako zelo sočna. 

Veliko smo si tudi odgledali kar je še bolj v meni prebudilo tisto raziskovalno dušo največji pečat sta na meni pustila Camp nou in katedrala  Sagrada familia. Camp nou ne pusti ravdušenega nobenega športnega navdušenca, Sagrada pa je zelo veličastna in velika.

 V času mojega potepanja po tem čudovitem mestu je tam potekal teroristi napad, v času napada sem bila na varnem četudi sem bila eno uropred napadom še na mestu zločina. Z cmokom v grlu in empatijo v srcu gledaš ljudi, ki polagajo cvetje in sveče obenem pa te je malo strah, ko vidiš na množice policajev, a mesto kljub temu neljubemu dogodku ostaja živo. Meni pa je dogodek odprl oči, dal mi je vedeti, da morem uživati sleherni trenutek življenja, ker nikoli ne vem kdaj je zadnji
. Če potegnem celo potovanje skupaj je bilo fantastično!

 Rekli boste kaj pa fantje, fantje so zelo simpaticni in prijazni bi enega kar domov vzela 😂👌
Draga moja ekipa Tamara, Maja. Matija, Džana, Kristijan hvala vam da ste delili to nepozabno izkušnjo z mano.
 Vsak od vas je pustil poseben pečat in rada vas mam <3 .Kmalu bomo naštudirali novi trip. Barcelona tebi pa hvala za gostoljubje in toplino. Odločena sem da se še vrnem. 😍🇪🇸

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Lanin prijatelj/ica sem rad/a ker?

olja blogerji moji :) kako ste? Za današnji post se nekaj prijateljev vprašala zakaj so radi moji prijatelji in katero mojo lasnost najbolj ...