četrtek, 24. avgust 2017

Življenje je borba vsak dan

Olja blogerji, moji blogi so vam v zadnjem času tako všeč, da sem se odločila da postanejo moja stalnica. V komentar spodaj lahko napišete katere teme želite, da se dotaknem, saj mi boste tako pomagali soustvarjati blog.

Kaj je to življenje? Vsak ima svojo predstavo o tem kaj bi naj to bilo jaz pa vas danes zaupam svojo. Zame je življenje darilo. Darilo z veliko pentljo brez navodil. Darilo podarjeno z razlogom. Darilo, ki ga moremo spoštovati. Življenje ima svetle in temne plati. Vsaka plat ima svoj namen, vsaka nas nekaj nauči. Spoznamo sebe, spoznamo drugi in to kar si želimo. Naučimo se koga želimo imeti ob sebi koga pa najraje odslovili iz tega našega popotovanje. Življenje je kot vlak z vagoni naloži  nam jih toliko kot smo jih močni peljati s seboj.

Vsak med nami v življenju  s seboj nosi svojo zgodbo. Zgodbo, ki ga je izoblikovala v osebo kakršna je. Zgodbo, ki bo v poduk nasledjim rodovom in zgodbo, ki nas uči, da nikoli ne glede na vse kar nas čaka, ne smemo obupati. Življenje je borba, borba vsak dan.

Jaz verjamem , da se vsak človek rodi s poslanstvom. Rodi se, da bi  zemlji na kateri se rodi nekaj dal, sporočil. Nekari smo to poslanstvo že odkrili drugi ga še morda iščete, a brez skrbi zagotovo ga boste odkrili. Vse življenje se učimo in odkrivamo novosti, ki nam bogatijo življenje.

Sama sem se v življenju z bonbončkom, ki me je posadil na invadski voziček( beri: bolezen) naučila da je življenje borba, vsak dan, da nikoli ne smemo obupati in da nič v tem življenju ni samoumevno. Za vsako stvar v življenju se je treba truditi in vedno dati od sebe svoj maksimum pri vsem pa ostati pozitiven. Truditi se moreš tudi, da lahko sam naprimer napišeš svoje ime nekarim niti to ni samoumevno, a pomebno je da se trudimo. Saj veste kako pravijo brez muje se še čevelj ne obuje. Borba se vse kakor izplača in ima na koncu pozitivne učinke, če le verjamete vase.

Cenite svoje življenje, borite se in bodite pozitivni to je moj recept za življenje, da bo tako kot mora biti, da boste vedno iz vsake slabe stvari znali potegniti dobre stvari, se obdali s pravimi ljudmi, ki vam bodo res stali ob strani in vas bodrili tudi takrat ko boste sami skoraj obupali. Meni je to na nek način uspelo in zato sem danes kjer sem.

ZAPOMNITE PA SI : Življenje je borba, a hkrati veliko darilo




Ni komentarjev:

Objavite komentar

Lanin prijatelj/ica sem rad/a ker?

olja blogerji moji :) kako ste? Za današnji post se nekaj prijateljev vprašala zakaj so radi moji prijatelji in katero mojo lasnost najbolj ...