torek, 29. avgust 2017

Športna navdušenka in strastna navijačica NK MB

Olja blogerji moji :) Današnji blog bo govoril o športu. Zelo rada imam šport. Mislili si boste punca pa šport kako gre to skupaj? Pri meni gre včasih pravijo,da sem hujša kot kaki fant :D Kot majhna deklica sem bila tipična punčka roza barva, barbike in vse kar je tako rekoč značilno za deklice. Kasneje pa sem ugotovila, da nisem tipična ženska, saj me bolj kot roza barva in vse kar naj bi zanimalo ženske, zanima  me šport, adrenalin in hitrost.

Vsi športi so zanimivi po svoje, a meni je najbolj zanimiv nogomet. Čeprav si boste morda mislili kako mi je lahko zanimivo 11 igralcev, ki se borijo za eno žogo in za to, da bi navijače razveselili, ko žoga zatrese mrežo in mogoče ekipi omogoči napredovanje. A nogomet je vse prej kot le brez glavo dirkanje za žogo. To je ekipni šport, kjer morajo vsi igralci delovati kot ena velika družina, če želijo uspeti.Nogomet je tako igra za tiste ljudi, ki jim ni problem delovati v skupini in kdaj požreti egoizem.

Povedala sem, da se najbolj navdišujem nad nogometom. Vprašali me boste za kateri klub navijam. Kaj mislite? No če govorimo o Slovenskem nogometu je to vse kakor Nk Mb, če pa pogledamo malo širce na svetovne zelenice je definitivno Real Madrid. Za lažjo predstavo naj kako močno navijam za ta dva kluba naj vam povem, da imam doma vse stene svoje sobe pobarvane v večno vijolično barvo, da sem do zdaj odkar spremljem nogomet spustila samo en televizijski prenos tekme, ko je igral Maribor, da tako glasno navijam, da dan po tekmi sploh ne morem govotriti, da imam šal nk mbja vedno nekje bluzu mene, ker nikoli ne vem kje bom, ko bo na sporedu nova tekma. Bila sem tudi  na eni tekmi bilo je tako noro vzdušje, da sem trdno odločena da se še vrnem. Da ko je na sporedu se totoalno vživim vanjo in ne pustim, da me kdo z moti in ob vsakem golu spustim solzo sreče. No, če jočem ob vsakem golu potem si morate misliti kako zelo sem jokala, ko nk mb po treh letih že tretjič dobil priložnost za nastop v ligi prvakov. Mislim, da je narasel bližji potok, hehe :)Tako zelo srečna sem za te fante, ker sem jim pozna, da dihajo za ta šport in da so najbolj srečni ne takrat, dejansko zabijejo gol ampak takrat ko s svojo predstavo osrečijo nas, zveste navijače.


Ne morem mimo dejstva, da sem si kot prava nogometna nadušenka pred dnevi ogledala stadio Kamp nou in bila nad njim vidn nadušena, četudi ne navijam za Barcelono.

Nogomet je zame spostitev, čeprav si ob ob vsaki tekmi maribora grizem tudi nohte a to je zgolj znak , da močno verjamem v njih. In moja največja želja? Da bi nekoč vsaj za trenutek brcnila žogo v gol.  moja največja tiha želja povezana z nogometom pa je? mmhm to željo pa poznajo tisti, ki me res zelo dobro poznajo in vam je ne izdam.

Dragi moji fantje NK MB - želim vam vso srečo v ligi prvakov, mi smo z vami, če ne na tribunah pa preko telezijskih ekranov in vedno v naših srcih. Ne pozabite en klub , ena čast . <3

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Lanin prijatelj/ica sem rad/a ker?

olja blogerji moji :) kako ste? Za današnji post se nekaj prijateljev vprašala zakaj so radi moji prijatelji in katero mojo lasnost najbolj ...