četrtek, 10. avgust 2017

Ljubezen= dvojina, ki si jo vsak želi

Olja blogerji moji ;) Danes bom v postu pisala o tisti sili, ki žene svet, sila, ki nam pokaže kdo smo v resnici. Pisala bom o ljubezni.

Vsak  dan tavamo po svetu, srečujemo razne ljudi in upamo, da se v celi množici skriva nekdo, ki je ubistvu manjkajoča polovica našega srca tisti nekdo, ki je s svojo prisotnostnjo zapolnil praznino, ki je svozi leta nastala v nas. Iščemo dvojino. To se dogaja vsak dan četudi se tega morda ne zavedamo in nas to morda kdaj mori, ker imamo previsoke kriterije ali pa nas nekdo preprosto ne opazi.

Pa vendar je ljubezen nekaj čarobnega, plemenitega in večnega. Vsak izmed nas je večkrat bil zaljubljen. Odkrival je kaj mu je pri  ljubezni všeč in kaj ne. A resnično ljubiš v življenju le enkrat. Le ena oseba v našem življenju je takšna kot smo si kadarkoli predstavljali. In  zagovoto nekdo tak hodi po tem svetu. Morda ga že poznano in je na kakršni koli način povezan z nami ali pa usoda čaka primeren trenutek, da nam ga pošlje na našo pot.

Samo usoda ve, kdaj bo pravi čas, da se naše poti združijo in kdaj smo na ljubezen resnično pripravljeni. Vsi čakamo ta dan. Vsi čakamo dan, ko bomo lahko na široko odprli srce in vanj spustili iskreno ljubezen. Tisto dvojino, ki si jo zasluži vsak, polno sprejemanja in ob kateri se zasvetijo oči, ko preprosto ne moreš skriti navdušenja. Dvojino o kateri vsi govorijo, o dih jemajoči zgodbi dveh duš, ki sta se povezali, da bi bili v ljubezni vzor drugim parom.

Meni so navdihojoče  zgodbe staješih ljudi, ljudi ki niso poznali telefonov in sodobne tehnike pa so vseeno našli ljubezen, si ustvarili družino in so danes po 60 ali še več letih srečni v zakonu veste zakaj? Ker se znajo pogovarjati, ker znajo reči žal mi je, oprosti in hvala ker si. Obožujem staromodne ljubezen, ki je tako iskrena in  polna ljubezni , da se mi zarosi oko.

In jaz čakam tebe, ki me boš pokril, ko me bo zeblo. Tebe, ki me boš poljubil pred množico ljudi in mi s tem povedal,  da sem samo tvoja. Tebe, ki boš z mano opazoval sončni zahod in mi od tem pripovedoval zgodbe. Tebe, ki me boš znal nasmejati in mi pokazati, da ti moja sreča pomeni vse na svetu. Tebe, ki boš nežen in romantičen. Tebe, ki si boš upal z mano zreti v prihodnost. Tebe, ki me boš sprejel brez vsakega pomisleka in tebe, ki  mi boš v starih letih rekel, da ti ni žal nobenega trenutka in da bi še enkrat izbral mene.

Ljubezen je dvojina, ki si jo vsak zasluži in bodite prepričani, da vas bo ta dvojina nekega dne našle in vas povsem zasvojila. Odprite ji srce <3 tisti, ki svojo dvojino že imate pa  uživajte sleherni trenutek.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Lanin prijatelj/ica sem rad/a ker?

olja blogerji moji :) kako ste? Za današnji post se nekaj prijateljev vprašala zakaj so radi moji prijatelji in katero mojo lasnost najbolj ...