torek, 8. avgust 2017

Biti to kar smo to ne znamo več biti

Olja blogerji moji in vsi tisti, ki me radi berete :) v današnji objavi bom proskušala povedati zakaj je tako pomembno, da ostanemo zvesti sami sebi in zakaj moramo biti najboljša vezija sebe.

Živimo v časih, ko življenje teče s hitrim tokom, nimamo časa zase, nimamo časa za ljubljene, ne znamo se ustaviti in nameniti lepe besede. Skozi samo hitimo in hitimo. Kljub hitremu tempu življenja pa želimo vedno ugajati drugim. Želimo biti popolni a popolni za druge in ne zase in to ni  prav. Sekiramo se kaj bodo na naš zunanji videz  rekli drugi in zato ne znamo biti več mi. Skrivamo se pod tono make upa, za drugim imenom in priimkom a kaj to prenese? Sreče zagoto ne ali pa je ta sreča zgolj trenutna in navidezna, ko pa  boste z večer legli v posteljo boste pa jokali, ker ste se pretvatvarjali, da ste nekdo drug,da ste prikrili svoj lastni JAZ!

Ženske v   današnjih  časih porabimo veliko časa za urejanje, za make up, nakupovanje oblačil in urejanje nohtov in vse kar nas tako rekoč naredi lepe, a veste kaj drage moje ženske  naredite to zase ne za druge. Za to da se boste ve dobro počutile to je najbolj pomembno. Moški ne kupujte dragih jeklenih konjčkov, da bi se prikupili ženski. Povem vam iz lastnih izkušenj to nas ženske ne zanima,dober avto o vas pove le malo. Ženskam več kot vaš jekleni konjček pomeni vaše srce, naš čas in vaše sprejemanje.

Nikoli v življenju se ne bojte pokazati vašega pravega obraza, saj vas bodo le tako ljudje zares cenili, vam izkazali spoštovanje in vas prejeli takšne kot ste. Iz sebe usvarite najboljšo verzijo sebe se sprašujete kako to storiti? Bodite zadovoljni sami s sabo in izžarevali boste energijo, ki bo ljudi prepričala, da je dobro biti v vaši družbi. Ne bojte se povedati svojega mnenja in ne bojte se ljubiti, kajti ljubezen je nekaj čarobnega. Najlepša je dvojina. Ljubite sebe, ljubite bližnje.



Popolnosti ni. Popolnost vsak po svoje doživi. Zame je recimo popolnost to, da se zjutraj zbudim z nasmehom na obrazu, obkrožena z ljudmi, ki jih imam rada in zavedanjem v srcu, da imam srečo,da sem tako močna oseba. Popolnosti zame ne merijo drage znamke oblačil, avtomobili in make up meri jo zgolj srce. Če imaš dobro srce ne rabiš popolnega obraza.Ne bojte se kdaj stopiti iz stanovanja brez make upa, z mastnimi lasmi in  ne umitim avtom. Ne sramujte se mozolja na vašem obrazu, ivalidskega vožička, ki vam lajša življenje ali brazgotine na vašem srcu vse to vas dela popolne v vsej vaši nepopolnosti. Predvsem pa bodite VI!

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Lanin prijatelj/ica sem rad/a ker?

olja blogerji moji :) kako ste? Za današnji post se nekaj prijateljev vprašala zakaj so radi moji prijatelji in katero mojo lasnost najbolj ...