četrtek, 31. avgust 2017

Konji- plemenite živali in moja velika ljubezen

Olja blogerji moji  =) Današnja objava bo govorila o zelo plemenih , lepih in živalih, ki jih jaz obožujem, o konjih.

Odkar pomnim so mi bili konji zelo všeč. Tako velika in mogočna žival, da se mi je zdelo nemogoče, da bi kadarkoli sedla na njegov hrbet. Ker pa sem po naravi človek akcije in človek, ki more vse stvari probati , sem se enkrat le opogumila in s pomočjo splezala  na hrbet te mogočne živali. Od tistega dne sem v konje naravnost zaljubljena.

Slišim veliko ljudi kako pravite, da vas je konjev strah, ker so veliki in nevarni. To ne drži. Konj je nevaren le, ko se počuti ogroženega. Da je konj velik in močen pa je nekako logično glede na to, da nekoč bil predstavnik delovne sile, saj je vlekel vprego.

Konji so zelo plemenite in dojemljive živali. Vse začutijo. Če vas je recimo strah , da boste padli bo konj to začutil in odreagil na svoj način. Konja resnično na doben način ne morete prelisičiti. Ob enem pa so tudi zelo pametni. Konj je tako pameten, da ne bo pil umazane vode ali pa vode iz umazanega korita in ne bo spal v umazanem bosku v štali. Ste se kdaj vprašali, če vas konji razumejo, ko govorite, če vedo kaj ste povedali? Verjamite mi ČISTO VSE RAZUMEJO.

Jahanje ni samo sedenje na konju in spostitev. Jahanje je močna povezava med jahačem in konjem, so občutki, ki ji ni mogoče opisati z besedami, ker jih moraš preprosto doživeti. Zame so to trenutki nepopisne sreče, povezanosti, ljubezni, predanosti in pripadnosti. Trenutki, ko pozabim na skrbi in uživam, uživam v stiku z naravo in konjem.

Kako bi opisala konja? čista ljubezen, ki ima štiri noge, glavo,trup in rep. Bitje, ki venomir daje za to pa zelo malo pričakuje. Konji so bitja, ki te zasvojijo, dajo ti sebe, pokažejo ti kaj  pomeni čista ljubezen in razumevanje.

Sama jaham že nekje od svojega 9. leta tu nekje. Sicer sem vmes iz neznanih razlogov z jahanjem za kratek čas pekinila, a je bila ljubezen konjev močnejša od vsega. Pred približno petimi meseci pa sem spet začela redno jahati enkrat tedensko. Z Nonijem konjem, ki ga trenutno jaham imava zelo poseben odnos. Zelo sva povezana in navezana drug na drugega. Ljudje pravijo, da, ko jaz začnem govoriti o konjih mi začnejo oči siti s posebnim žarom.

Dan, ko sem se odločila, da se povežem s konji in začnem jahati je bil najboljši dan v mojem življenju, saj so konji moja velika strast in ljubezen. Pa vi ste v življenju že našli tisto kar vas veseli in navdihuje?

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Lanin prijatelj/ica sem rad/a ker?

olja blogerji moji :) kako ste? Za današnji post se nekaj prijateljev vprašala zakaj so radi moji prijatelji in katero mojo lasnost najbolj ...