četrtek, 7. september 2017

Darovi

Olja blogerji moji :) Današji blog bo govoril o takšnih in drugačnih darovih, ki se ji ne da kupiti s denarjem.

Znana sem po tem, da vedno na življenje gredam s pozitivizmom. No včasih pridejo tudi dnevi, ko bi najraje vse pustila in odšla, da me nihče ne videl in slišal, a na koncu vedno zmaga moja večna pozitiva. Borim se iz dneva v dan. Borim se proti negativnim situacijam in ljudjem. zanje v mojem življenju preprosto ni prostora. Večkrat ste me že slišali reči, da je največje darilo prav življenje samo. Življenje nam je bilo podarjeno , zato ga moramo ceniti kljub vsem preprekam, ki nam pridejo na pot.

Mislim, da za starše ni lepega darila kot je rojstvo otroka. Starši, ki se zvedajo koliko je vredno podarjeno novo življenje pa svojimu otroku namesto nove igrače posvetijo svoj čas in verjamite mi ta čas otroku pomeni ogromno. Zanj je vaš čas darilo neprecenjive vrednosti.Starši polagam vam na srce cenite čas,ki ga preživite s svojimi otroci.

Največji dar v življenju je definitivno zdravje. Pravijo, da imajo zdravi ljudje tisoče želja, boln pa le pa le eno , da bi bil zdrav. In povem vam popolnoma se strinjam s  to trditvijo. Zdravje se ne da kupiti z denarjem in ga res moramo ceniti. Zdravje je nekaj kar bi moglo biti na vrhu vrednot in bi ga morali definitivno bolj ceniti. Zelo žalostno je, da ga začnemo cenimo šele, so se nam ali našim bližnjim kaj zgodi. Polagam vam na srce ne zanemarjajte zdravja, nikoli!Nekarim niti zdravje ni samoumevno.

Sama sem v življenju hvaležna vse kar imam. Hvaležna  sem za ljubečo družino, malo številne a iskrene prijatelje, pozitivno naravnanost, borbenost, večni nasmeh, bistro glav in možnost, da sploh živim in da imam poslastvo ljudem s dejanji pokazati, da življenje invalida ni preprosto ,a je lahko srečno in lepo, če si to dovoliš in če si ne dovoliš, da bi ti očitki in slabe stvari prišle do živega. Tako je zaljubjena sem v svoje življenje in nič v njem ne bi spremenila, ker če bi potem to ne bi  bilo več moje življenje. Če bi karkoli spremenila bi bila to kopijasama vedno in povsod prisegam na original. BODIMO ORIGINAL.

Bodite v življenju hvažni za vsak podarjen dan. Vsak podarjen nasmeh, lepo besedo in vsako priložnost. Izkoristite vsak trenutek in se zabavajte. Tvegajte in si upajte. Življenje ni nekaj samoumevnega. Je DARILO! Izkoristite vsak trenutek do zadnjega. Kajti ŽIVI SE LE 1X :) Dragi moji carpe diem.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Lanin prijatelj/ica sem rad/a ker?

olja blogerji moji :) kako ste? Za današnji post se nekaj prijateljev vprašala zakaj so radi moji prijatelji in katero mojo lasnost najbolj ...