četrtek, 21. september 2017

Verjeti vase ali obupati, ko prvič padeš?

Olja blogerji moji :) Današnji post bo govoril o tem, kako pomembno je vedno neglede na situacijo verjeti vase tudi takrat, ko bi že najraje pustili vse za sabo in odšli. A oditi je najlažje.  Veste kaj morate v žiljenju storiti? Morate se boriti. Morate v sebi najti moč tudi takrat, ko je to najtežje.

Če bi rekla, da mi je v življenju lahko in da nikoli nisem podvomila vase bi se vam zlagala. A sem vedno našla neko notranjo moč in motivacijo, da sem nadaljevala svojo pot. Ob sebi imam ljudi, ki me podpirajo in verjamejo vame, ko sama že podvomim vase. Sem močna oseba, a včasih potrebujem tisto brco v rit, da mi nekdo reče : Ej, Lana ti to zmoreš. Sicer vam moram povedati, da sem naspošno kar samozavesten človek in le redko podvomi v svoj uspeh, a včasih pridejo trenutki,ko se to vseeno zgodi. Pridejo trenutki, ki ti dajo vedeti, se včasih po najlažji poti pač ne da priti do cilja. A povem vam , da če imaš ti cilj in voljo, da ga izpeljaš, ti bo dana tudi vsa moč, da ga uresničiš. Saj veste kako pravijo,ko ti življenje ponudi limone si iz njih naredi limonado. Ali pa tista, ki pravi, ko ti življenje ponudi tisoče razlogov za jok mu pokaži milion razlogov za srečo.


Ste se kdaj vprašali kaj življenje sploh je? No, jaz imam eno teorijo, ki se je držim. Življenje je skop svetilih in temnih žarkov sonca. Gre za popotovanje, ki nas vsak dan nekaj nauči a nas tudi vsak dan preseneča. Preizkuša nas kako se bomo v različnih sitacijah znašli. Zato je je življenje skop žarkov. V vsakem vsakem svetlem žarku je malo temnega in obratno. Kajti če bi bili v življenju samo temni žarki nikoli ne bi vedeli kako lepo je,če v naše življenje posije sonce, če pa bili sami svetli žarki z nami na našem  popotovanju pa ne vedeli kako se znajti, ko v življenje pride veter. To je ravnovesje.

Zame so govorili da,z mene nikoli nič ne bo. Da sem se pač rodila zato, ker sta se moja starša pač tako odločila. S svojo borbenostjo in vero vase sem počasi, a vzrajno prišla do tukaj ker danes sem. Preden pa sem prišla do tukaj, kjer danes sem, sem velikokrat padla in se pobrala. Kje sem našla moč? Včasih globoko v svoji notratnjosti, včasih pa  sem jo dobila od ljudi, ki verjamejo vame. Ljudi, ki verjamejo vame in  v moj uspeh je sicer zelo malo, a vem, da obstajajo. Veste kaj je najbolj pomembno? Da nisem  nikoli  obupala ne glede na to koliko krat  sem padla. Vedno se borim kot lev pa četudi bi včasih najraje rekla ne ne da se mi več naj se s tem krutim svetom bori kdo drug.

Verjamite vase! Vedno ne glede na vse padce, ki so se vam zgodili v življenju. Zaradi vseh padcev ste postali le boljša verzija sebe in znali boste ceniti malenkosti, ker boste vedeli koliko truda ste morali vložiti v nekaj, da vam je uspelo. Verjamite vase, kajti kakor hitro boste podvomili vase bo to v veselje  tistim ki vas želijo videti na tleh,hkrati pa boste zgubili vero v najbomebnejšaga človeka v vašem žiljenju. In povejte mi kdo bo verjel v vas, če ne vi sami? NIHČE! zato vas prosim verjamite vase!

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Lanin prijatelj/ica sem rad/a ker?

olja blogerji moji :) kako ste? Za današnji post se nekaj prijateljev vprašala zakaj so radi moji prijatelji in katero mojo lasnost najbolj ...