petek, 1. september 2017

Tattoji- modna muha ali umetnost

Olja blogerji moji :) zdaj so moji blogi postali že kar stalnica in to ste vi dragi moji zelo dobro sprejeli. Mje pravilo je nekako bilo, da obljavljam na vsaka dva dni, ker pa je zunaj deževen dan in ker mi je malce dolgčas se mi zdelo primerno, da se spet malo podružim s svojo tipkovnico in za vas spišem novo objavico.

Tokrat bo govora o temi, ki ima zelo deljeno mnenje, eni so,za drugi proti. Današnjo objavo bom posvetila tattojem. Tatto je v zadnjem času kar popularna modna muha kot temu pravimo v najstniškem žargonu. Tattoji so tako imenovana trajna poslikava telesa.

Enim so tattuji všeč drugim se gnusijo, tretji pa do njih niso opredeljeni. Vsak ima svoje mnenje, ki ga moramo drugi spoštovati. Niso mi všeč predsodki kot so: grej tega kako je grd,ko je ves potetoviran, kako bo pa ta vzgajal otroka, če ima tatto in podobne stvari. Kje ste še videli, da človeka lahko opredeli neka poslikava na telesu? Sicer tatto veliko pove o osebi, ki ga nosi, ne pa tudi tega kakšen človek je. Sama imam kar nekaj potetoviranih prijateljev in povem vam vsi so super ljudje. Vem pa tudi, da bi eni tatu imeli pa imate problematično kožo. V tem primeru vam svetujem, da najdete kakšno drugo obliko izražanja samega sebe. Naprimer postrižite si lase ali kaj drugega kajti navsezanje je koža naš največji organ in moramo zanjo lepo skrbeti.

Tatuje sama ne vidim kot neko packanje na telo, vidim jih kot umetnost, ki jih tatu mojstri usvarijo z ljubeznijo do svojega dela. Meni so tatuji všeč. Strinjam pa s trditvijo, da moreš pred odločitvijo za tatu dobro razmisliti kam in zakaj bi tatu imel, ker ne glede na vse to  na koži ostane dožiljensko. Izdelavo pa morate zaupati nekomu, ki je v tem delu že domač in ve kako se stvari streže hkrati pa ne pozabi na higieno in kvaliteten material. Sama sem mnenja, da mora umetnina, ki prekriva katerikoli del vašega telesa imeti pomen. V nasprotnem primeru je brez pomena imeti tatu, saj je na naši koži zgolj, zato, da bomo iztopali. Nima ga smisla imeti za to, da boš kul in v koraku s časom. Tatu mora imeti za lasnika pomen, predstavljati mora delček njega. To so zame tatuji, ki so prava umetnost.

Čeprav sama tatuja še nimam sem se pozanimala o bolečini , ki spremlja tetoviranje. Dejali so mi, da je bolečina odvisna od mesta tetoviraja, praga bolečine posameznika in občutka tetoverja kakšne poteze dela.

Kdaj je pravi čas, da se damo tetovirati? To je vprašanje, ki nima enotnega odgovora. Vsak, ki so mu tatuji všeč se sam odloči kdaj je pravi čas. V najstniških letih je s tem malo večji problem, ker morajo do polnoletnosti starši podpisati za dovljenje. Nekateri starši so kot moji proti tatujem, saj  v tem ne vidijo smisla. A povem vam, če si nekaj močno želimo moramo to tudi storiti, zato vem da bom jaz tako željen tatu nekoč tudi dobila. Prav tako pa tudi vsi, ki si tega močno želite a pred tem dobro razmislite kakšen pomen želite, da ima  vaš tatu.

Še enkrat pa na srce polagam tistim, ki tatujev ne marate ne mislite, da so ljudje, ki tatuje nosijo slabi ljudje in da imajo slabe namene. Zagotovim vam nimajo jih vsaj ne vsi. Jim je pač ta način umetnosti všeč in ima zanje globok pomen.  Navsezadje imamo vsi nekaj kar nam je všeč. Tatuji naj ne bodo več tabu tema!

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Lanin prijatelj/ica sem rad/a ker?

olja blogerji moji :) kako ste? Za današnji post se nekaj prijateljev vprašala zakaj so radi moji prijatelji in katero mojo lasnost najbolj ...