ponedeljek, 11. september 2017

Ljudje,ki so darilo mojega življenja

Olja blogerji moji :) Današnji blog bo govoril o ljudeh, ki jih imam poleg svoje zlate družine najraje. Znana sem po tem, da vedno rada spoznavam nove in hitro navzujem stike. za ljudi o katerih bom danes pisala sem prepričana, da so bili v moje življenje poslani kot nagrada in da mi dokažejo da še obstajajo ljudje, ki me lahko ne glede na vse sprejmejo tako kot sem.

Katja M.- Moja najboljša prijateljica s ketero sva se spoznali že v osnovni šoli in ve vse o meni. Vedno me podpira in mi stoji ob strani. Ko sva skupaj ljudje pravijo če sva pravi sestri, saj ena za drugo točno veva kaj misliva. Pravim ji kar my human dairy. Brez nje bi bilo moje življenje želo prazno in brez pravega smisla, ker, saj veste ljudje v življenju rabimo ljudi,ki nam vedno nudijo uporo.












Lorena K.- V zelo kratkem času sva stkali zelo močno vez prijateljstva. Združila naju je ljubezen do konj. Ne glede na to, da je Lorena kar nekaj let mlajša ob mene se mi včasih zdi, da ji lahko vse povem , ona pa bo meni brez zadržkov povedala kaj misli. To je res pravi pomen prijateljstva. Rada jo imam kot sestro.



Urška P. - Z Urško se najbolje ujameva pri okusu za glasbo. Verjetno ni treba posebej povdarjati, da se zato ne malo krat odpraviva kam žurat. V najini družbi se poje in pleše dolgo v noč. Urška hvala ti za vse prežurane noči, naj jih bo  še veliko.

Urška C.-  prijateljica s katero sva ne glede na to, da se poznava že dlje časa šele pred kratkim nazaj nazali stik. Veliko se pogovarjava in si zaupava.

Tina A.- oseba, ki zame pravi, da  ne ve kaj bi brez mene.Imava zelo lep odnos in poveva si veliko stvari in si  zaupava.

Tamara K.- Oseba, ki mi je lepšala srednjesolske dni in mi vedno stoji ob strani. To je oseba, ki me iz dneva v dan preseneča in z njo nikoli ne vem kaj se mi lahko zgodi.

Tanja Č.- Oseba, ki mi je lepšala srednjesolske dni in mi je vedno znala svetovati. O meni ve veliko stvari in me za nič ni nikoli obsojala.

Janja B.- Čeprav se poznava že iz srednješolskega obdobja se je najin prijateljski odnos utrdil šele zdaj. Je tista oseba, ki mi vedno pove stvari kot so in mi svetuje pri pomembnih odločitvah.

Sandra P.- Spoznali sva se po čistem naljučju. Vedno je tu zame, ko potrebujem pogovor, nasvet ali pa le nasmeh. Najbolj pri njej mi je všeč njena pozitivna naravnanost, saj se vedno ko imam slab dan spomnim nanjo in moj obraz prekrije velikanski nasmeh.










Jelka N. B.- Moja najboljša spremljavalka v srednji šoli in hkrati  moja moja največja zaupnica. Z mano je preživela najbolj tubolentna leta in mi bila ne glede na vse vedno v uporo. Čeprav mi kdaj pove kaj kar ne rada slišim vem, da to dela za moje dobro.

Darja M.-  Oseba, ki me je v kratkem času vzela za svojo in me podpira pri vsem kar delam za to sem ji neizmerno hvaležna.

Polona J.- Oseba, ki mi hoče dopovedati, da če me bo v življenju strah prevzeti določene odločitve, da ne bom daleč prišla.

Mojca M. - Oseba, ki je v moje življenje prinesla obilo pozitive, smeha in sreče. Če tudi se zdaj, ko sem jaz zapustila srednješolske klopi ne bova videvali vsak vem , da sem shranjena na posebnem mestu v njenem srcu. Zame pa  je ona tista, ki bo vedno vedela kaj reči pa n aj bo še tako kaj narobe.


Brez teh oseb bi bilo moje življenje prazno, brez pomena in negativno. To so osebe, ki mi v težkih dneh stojijo ob strani in me podpirajo, v srečnih dneh pa se z mano veselijo uspehov. Hvala vsem in vsaki posebej, da ste ob meni, da me podpirate, mi stojite ob strani in ste razlog, da ima moje življenje mavrične barve. Tako različne in tako moje. Vse vas imam zelo rada. Nikoli vas nočem izgubiti. V moje življenje ste ste prinesle vsak svoj košček sestavljanke in skupaj tvorimo najlepšo sestavljanko spominov Čeprav se med sabo ne poznate vedite, da vas imam vse res zelo in brez vsake izmed moje življenje ne bi bilo enako.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Lanin prijatelj/ica sem rad/a ker?

olja blogerji moji :) kako ste? Za današnji post se nekaj prijateljev vprašala zakaj so radi moji prijatelji in katero mojo lasnost najbolj ...